دسترسی پلکانی به محصولات گروه Cyclical Waves

2018/05/20 | 1397/02/30
طلا،نفت و شاخص ها , جفت ارزهای فرعی , جفت ارزهای اصلی , تحلیل بنیادین روزانه - DFA , دسترسی رایگان , کارگزاری , ابزارهای معاملاتی

اعلامیه

در راستای تسهیل دسترسی آن دسته از عزیزانی که فعلاً موجودی حسابشان پایین بوده (حداقل 1000 دلار) و به هر دلیلی امکان افزایش آن را تا سطح قابل پذیرش برای استفاده رایگان از محصولات گروه Cyclical Waves ندارند، برنامه ای تشویقی تنظیم کرده ایم که ذیلاً تشریح می شود.

 

توضیحات

در قالب این طرح به آن دسته از عزیزانی که موجودی حسابشان کمتر از سطح قابل قبول است، به صورت موقت دسترسی به خدمات تحلیلی گروه ما داده می شود. چهارچوب و فرمول ارائه دسترسی ها به صورت زیر خواهدبود: 1- در گام نخست دسترسی مشترکین موقت به بسته های DTA, DFA, WTA, WFA, CRA که در سایت ما ارائه می شود ممکن خواهدشد. 2- پس از گذشت 1 ماه، اگر موجودی حساب این دسته از مخاطبین ما رشد کرد، دسترسی مشترکین موقت به کانال ویژه STA فراهم خواهد شد. 3- پس از گذشت ماه سوم، اگر موجودی حساب این دسته از مخاطبین ما رشد کرد، دسترسی مشترکین موقت به اندیکاتورهای ما، DMS, NHNL, TSS فراهم خواهد شد. 4- پس از گذشت 1 ماه دیگر و باز مشروط به رشد موجودی حساب مشترکین، دسترسی مشترکین موقت به وبینارهای زنده ما نیز میسر خواهدشد. 5- و در انتها پس از گذشت ماه پنجم، اگر موجودی حساب این دسته از مخاطبین ما رشد کرد دسترسی به ابزار معاملاتی DTT فراهم خواهدشد و عملاً این دسته از مخاطبین به کلیه محصولات گروه ما دسترسی خواهندداشت. طبیعتاً تا زمانی که موجودی حساب این دسته از معامله گران به سطح 5000 دلار نرسد، در پایان هر ماه میلادی موجودی حساب آنها مورد بررسی قرار خواهدگرفت و در صورتی که بازدهی مثبت در آنها مشاهده نشود دسترسی مشترکین موقت به خدمات قطع خواهد شد. برای افتتاح حساب در بروکرهای منتخب ما با آیدی تلگرام واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. توضیحات هر محصول را در این پست مطالعه کنید.

مطالب مشابه

مشاهده همه
سفر به قبرس

به آگاهی همراهان گرامی گروه Cyclical Waves می رساند که تیم مدیریتی ما از تاریخ 9 می ا...