آموزش Timing Solution – قسمت 50

2020/05/20 | 1399/02/31
Timing Solution , نرم افزار Timing Solution , آموزش

زبان یونیورسال رویدادها (ULE)

این مدول به ما این امکان را می دهد که مدلهای پیشرفته تری را برای تحلیل هر آنچه که در زمان رخ می دهد ایجاد کنیم و تأثیر این پدیده ها را در بازار سهام بررسی می کند. ما برای ارتباط با رویدادهای مختلف بستر ویژه ای را ایجاد کرده ایم. به عنوان یک رویداد ، می توانید این موارد را داشته باشید:

قیمت یک روز پیش ، دو روز پیش ، سه روز پیش ، و غیره. سپس از این رویدادها به عنوان ورودی برای شبکه عصبی استفاده کنید. به این ترتیب یک مدل رگرسیون خودکار ایجاد می شود.

  • یک ساختار از کندل قیمت (Close - Low - High - Open ، دامنه واقعی(High-Low) ، Open-Low و سایر پارامترها). با جمع آوری این اطلاعات در مورد نسبتهای کندل قیمت برای چند روز قبل، میتوان بر اساس این وقایع خط پیشبینی را "آماده" کنیم.
  • رویدادهای قیمت مانند "دامنه واقعی High " ، چرخه های منظم ، ریز موجها.
  • نیروهای گرانشی و جزر و مدی.
  • فازهای ماه ، نظرات سیاره ای (aspect) ، سرعت سیاره و همچنین سایر پدیده های آسترونومی / آسترولوژی. تنوع بسیار زیاد است. که میتوانید درمورد آنها بیشتر مطالعه کنید.

به عنوان یک نمونه ، تصمیم گرفتیم نیروی جزر و مد ماه را محاسبه کرده و آن را با نمودار قیمت ترسیم کنیم. مراحل زیر را ببیند:

به این ترتیب شما به مجموعه مدل ها دسترسی پیدا خواهید کرد. رویدادی را که میخواهید محاسبه کنید در آنجا انتخاب کنید:

و به برنامه بگویید محاسبه را انجام دهد:

این  موود tidal force است که به همراه شاخص 100FTSE نمایش داده می شود:

طی چند دقیقه ، این "اندیکاتور" جدید را ایجاد کردیم. شما می توانید به راحتی تحقیق آماری برای این اندیکاتور انجام دهید. همچنین ، اکنون بررسی هر موضوع مرتبط نیز آسان است، مانند این: "زمانی که نیروی جزر و مد ماه زیاد باشد ، نوسانات نیز زیاد می شود" یا: "نیروی زیاد جزر و مد منجر به نقاط چرخش شاخص100 FTSE می شود".

نیروی جزر و مد ماه در بسیاری از جنبه های زندگی ما به خوبی مورد بحث قرار گرفته است. در مورد نیروی جزر و مدی مریخ چطور؟ کار سختی نیست ; شما همچنین می توانید یک تحقیق برای آن انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید اینست که روی این دکمه کلیک کنید:

سپس پنجره Events Model Editor باز می شود. در اینجا می توانید پارامترهای رویداد مورد نظر را با توجه به تحقیق خود تنظیم کنید. بنابراین اینجا مریخ را انتخاب کنید و روی دکمه "Replace" کلیک کنید:

(بخاطر داشته باشید که این کار فقط در صورتی انجام می شود که قبلاً در مورد نیروی جزر و مدی از هر سیاره دیگری تحقیقاتی انجام داده باشید. اگر کاری دیگری انجام داده اید ، باید به عقب برگردید ، بخش مربوط به رویدادهای آیتم" Gravitation and Tidal Force " را انتخاب کنید.

بعد از محاسبه، نمودار نیروی جزر و مدی مریخ را در اختیار دارید.

همچنین می توانید نیروهای ترکیبی را برای مجموعه ای از سیارات مختلف ترسیم کنید. برای انجام این کار ، برای انتخاب هر مورد جدید روی دکمه "+"  کلیک کنید. نیروهای جزر و مدی مریخ ، زهره و عطارد را اضافه کنید.

و با محاسبه این رویدادها ، چنین نموداری را بدست می آورید:

در تصویر بالا هر سه نیروی جزر و مدی از این سه سیاره را مشاهده می کنید.

 

مطالب مشابه

مشاهده همه