تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2020/03/18 | 1398/12/28
EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY

تحلیل تکنیکال روزانهEURUSD

مطابق با تحلیل ارائه شده یورو به تارگت پوزیشن های فروش خود بر اساس ارتفاع کانال شکسته شده اش رسید و سپس در محدوده 1.07 تا 1.08 که گفته بودیم شاهد افزایش تقاضا برای یورو بوده ایم و هدف 1 صعود که محدوده 1.14 بود محقق شد. با توجه به مدل رالی که انجام شده هر پایینی فرصت خرید است. محدوده های سبزرنگ حمایتی نقاط مناسب ورود پلکانی هستند که بهترین این محدوده ها حدوداً 1.11 است. اهداف صعودی بعدی یورو به ترتیب عبارتند از: 1.18 و سپس 1.21 . کلوز روزانه قیمت زیر سطح 1.07 تحلیل ما را بی اعتبار می کند. در حال حاضر به نظر می رسد که موج A از اصلاح به پایان رسیده و دوباره بعد از یک رشد قیمت پایین تر خواهدآمد.

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

کماکان در موج 2 یا B نزولی خود است. تا زمانی که تریگر خوبی دریافت نشود ورود به پوزیشن های خرید توصیه نمی شود و فروش در سطوح مقاومتی بهترین راهبرد است.

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

چنانچه گفته شد، شاهد ثبت کف پایین تر بودیم. تا زمانی که زیر 0.634 قرار دارد، بهترین استراتژی فروش در سطوح مقاومتی است.

 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

تا زمانی که از سطح 0.634 عبور نکرده، روند نزولی بوده و بهترین استراتژی فروش در سطوح مقاومتی است.

 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

به نظر می رسد که یک حرکت 5-موجی در این نماد تکمیل شده است. ورود به پوزیشن های فروش بدون دریافت تریگر بسیار ریسکی است. شکسته شدن سطح حمایتی 1.37 نشانگر ضعف خریدار و احتمالاً آغاز یک دور فروش سنگین خواهدبود.

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

هدف بعدی خریداران که محدوده 0.962 بود هم تاچ شد. تا زمانی که کانال ترسیم شده شکسته نشود، ورود دوباره به پوزیشن های فروش توصیه نمی شود.

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

کانال روسی ترسیم شده در تحلیل های پیشین شکسته شد و قیمت افت شدیدی را تجربه نمود. در حال حاضر به کف کانال هفتگی اش و نیز کف کانال تکثیرشده از کانال شکسته شده اش رسیده است. مشابه USDCHF، به نظر می رسد که برای این نماد هم فعلاً فروش در محدوده های مقاومتی بالاتر استراتژی مناسبی باشد. شکسته شدن کانال ترسیم شده یک تریگر خوب فروش تلقی می شود.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...