تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

2020/03/18 | 1398/12/28
EURAUD , EURNZD , EURCAD , EURCHF , EURJPY , EURGBP , GBPAUD , GBPNZD , GBPCAD , GBPCHF , GBPJPY , AUDCAD , AUDCHF , AUDJPY , AUDNZD , NZDCAD , NZDCHF , NZDJPY , CADCHF , CADJPY , CHFJPY

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD

قیمت به سقف کانال روزانه اش رسیده و سرکوب شد. در صورتی که سطح 1.7087 شکسته بشود، ریزش شدیدی در این نماد انتظار خواهیم داشت. در محدوده 1.82 تا 1.84 سقف کانال هفتگی بلندمدت این نماد را داریم و از آنجا با دریافت تریگر که اعلام خواهدشد به فروش خواهیم اندیشید.

تحلیل تکنیکال روزانه EURNZD

مشابه با نماد EURAUD، قیمت به سقف کانال روزانه اش رسیده و سرکوب شد. در صورتی که سطح 1.7728 شکسته بشود، ریزش شدیدی در این نماد انتظار خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCAD

بر خلاف تحلیل ارائه شده، قیمت موفق به عبور از محدوده مقاومتی پیشین شد. در حال حاضر روند به صورت رالی هیجانی درآمده است و بهتر هست هولد باشیم. با خروج قیمت از فلگ اصلاحی، احتمال زیاد شاهد ثبت سقف بالاتر خواهیم بود.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCHF

تا زمانی که سقف اخیر در محدوده 1.064 به بالا شکسته نشود، روند کماکان نزولی خواهدماند.

تحلیل تکنیکال روزانه EURJPY

حمایت پیشین همراه با کف کانال شکسته شد. این محدوده هم اکنون نقش مقاومتی خواهدداشت. فعلاً هولد بودن روی این نماد بهترین استراتژی محسوب می شود. در صورت از دست رفتن حمایت فعلی، هدف فروشندگان محدوده 115 خواهدبود. تا زمانی که سطح 121 شکسته نشود روند نزولی است. محدود های حمایتی و مقاومتی در تصویر مشخص شده اند.

تحلیل تکنیکال روزانه EURGBP

مطابق با تحلیل ارائه شده، قیمت در موج C خود قرار دارد و احتمالاً پس از یک دور رشد دیگر در قالب موج 5 از C، این اصلاح فلت به پایان رسیده و شاهد ورود دوباره و سنگین فروشنده ها باشیم. شکسته شدن کف موج 4 در سطح 0.8618 می تواند تریگر ورود به پوزیشن های فروش باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPAUD

تحلیل پیشین ما بی اعتبار شد و قیمت به سقف کانال هفتگی اش رسید. اینجا بهترین تصمیم، کنار نشستن و صبر برای پایان هیجان فروش و ریسک گریزی است. در صورت شکسته شدن سطح 1.97 می توان وارد پوزیشن های فروش میان مدتی شد.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPNZD

با شکسته شدن سطح 2.03 وارد پوزیشن های فروش میان مدتی شده ایم. هر بالایی فرصت فروش است.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCAD

به نظر می رسد که یک حرکت 5-موجی تمام شده باشد و یک اصلاح نزولی سنگین پیش روی این نماد باشد که از چند روز پیش آغاز شده است. مشابه GBPNZD، هر بالایی فرصت فروش است.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCHF

به نظر می رسد که در مراحل پایانی موج C نزولی هستیم و پس از پایان 5 موجی بایستی به دنبال پوزیشن های خرید میان مدتی باشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPJPY

مشابه با نماد GBPCHF، به نظر می رسد که در مراحل پایانی موج C نزولی هستیم و پس از پایان 5 موجی بایستی به دنبال پوزیشن های خرید میان مدتی باشیم. شکسته شدن 134.28 نشانه قطعی پایان موج C خواهدبود.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCAD

با شکسته شدن کف، تحلیل ما بی اعتبار شد. فشار فروش بسیار سنگین است و هر بالایی فرصت فروش است.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCHF

موج 5 نزولی مدنظر ما روی داده و هم اکنون به کف کانال هفتگی 12 ساله اش رسیده است. در صورت مشاهد تریگر می توانیم به دنبال پوزیشن های خرید باشیم. فعلاً هولد بودن منطقی ترین گزینه است. شکسته شدن 0.6197 تریگر مطمئن خرید است.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDJPY

بر اساس رفتار قیمت می توان چنین نتیجه گیری کرد که قیمت در مراحل پایانی یک رالی سنگین نزولی قرار دارد. بهترین استراتژی در چنین شرایطی هولد بودن است.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDNZD

قیمت بعد از یک نزول شدید به سطح برابری (1) رسیده است. انتظار می رود در این سطوح فروشنده ها دست از فروش بردارند و اندکی اصلاح رو به بالا داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCAD

نوسانات این نماد بسیار دوسویه و فاقد هر گونه روندی است. در این شرایط، نوسان گیری روی سطوح حمایتی و مقاومتی بهترین گزینه است.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCHF

تریگر خرید مدنظر ما روی نداد و دوباره قیمت دچار ریزش سنگینی شد. در حال حاضر به محدوده حمایتی 12 ساله خود رسیده است. اگر این محدوده از دست برود قیمت وارد محدوده بدون چارت خواهدشد. عبور قیمت از سطح 0.5976 تریگر ورود به پوزیشن های خرید خواهدبود.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDJPY

تریگر خرید ما که عبور از 0.68 بود روی نداد و دوباره قیمت سقوط کرد. در حال حاضر منتظر پر شدن گپ ها بایستی باشیم. عبور قیمت از سطح 0.68 مجوز ورود به پوزیشن های خرید است.

تحلیل تکنیکال روزانه CADCHF

ساختار دیاگونال به بالا شکسته نشد و قیمت با انگیزه ریزش نفت دوباره سقوط کرد. در حال حاضر منتظر پر شدن گپ ها بایستی باشیم و ببینیم که قیمت پس از این داستان چه رفتاری خواهدداشت.

تحلیل تکنیکال روزانه CADJPY

سناریوی دوم ترسیم شده محقق شد و قیمت به زیر 80 نزول کرد. در حال حاضر منتظر پر شدن گپ ها بایستی باشیم و ببینیم که قیمت پس از این داستان چه رفتاری خواهدداشت. محدوده ای که قیمت به آن رسیده یک حمایت بلندمدت است.

 تحلیل تکنیکال روزانه  CHFJPY

کانال نزولی به پایین شکسته شد و دقیقاً به اندازه ارتفاع کانال ریزش کرد. در حال حاضر ورود به بازار برای هر نوع پوزیشنی همراه ریسک است. شکسته شدن سطح 113.61 که قطعاً همراه با شکسته شدن کانال نزولی اخیر خواهدبود، می تواند تریگر مناسبی برای ورود به پوزیشن های خرید تلقی گردد.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...