تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2020/05/11 | 1399/02/22
EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY

تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD

به نظر می رسد که یک اصلاح زیگزاگ در این نماد به پایان رسیده و قیمت دوباره وارد نوسانات صعودی شده است که البته خود جزئی از یک اصلاح بزرگ تر خواهدبود. حد زیان پوزیشنهای خرید در سطح 1.0723 تنظیم بشود.

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

به نظر می رسد پس از یک حرکت نیرومند 5-موجی شاهد یک حرکت اصلاحی هستیم که احتمالاً دستکم تا سطح 1.27 ادامه داشته باشد. در آن محدوده در خصوص ادامه حرکت تحلیلی دوباره خواهیم داشت. الگوی سروشانه نزولی در حال شکل گیری است و شکست خط گردن تریگر ورود ما به پوزیشن های فروش بوده است.

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

از دید الیوتی به نظر می رسد که کل حرکت یک اصلاح نزولی باشد. لذا با شکسته شدن کانال نارنجی رنگ اقدام به فروش کرده ایم و حد زیان ما سقف اخیر در سطح 0.6584 است.

 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

قیمت در یک کانال صعودی متداخل ضعیف در حال نوسان است. با شکسته شدن این کانال می توانیم وارد پوزیشن های فروش بشویم.

 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

به نظر می رسد یک اصلاح پیچیده در حال خاتمه یافتن است و موج ایمپالس صعودی جدیدی در پیش است. در صورت شکسته شدن مقاومت مورب، احتمال حمله دوباره به سقف ماژور بالا ارزیابی می شود. یک الگوی هارمونیک Shark نیز شکل گرفته است.

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

با شکسته شدن کانال صعودی به پایین فرصت فروش برای هدف 0.94 فراهم شد. تا زمانی که قیمت پایین 0.98 نوسان می کند، هدف 0.94 دست یافتنی است. تحلیل الیوتی نماد روی نمودار مشخص شده است.

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

پس از ریزش در قالب موج  C به نظر می رسد که اصلاح نزولی به پایان رسیده باشد. شکسته شدن سطح 107.47 تریگر قطعی ورود به پوزیشن های خرید است.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...