تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

2020/10/06 | 1399/07/15

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD

مطابق با تحلیل ارائه شده، موج C نیرومندی آغاز شده و اکنون قیمت به سقف محدوده چند ماهه خود رسیده است. در صورت شکست این سطح موج C تا مقاومت های بالاتر رشد خواهدکرد و سپس ریزش اصلی آغاز خواهدشد. در حال حاضر هر 3 مدل واگرایی مثبت در این نماد شکل گرفته و انتظار داریم دوباره خریداران ورود داشته باشند.

تحلیل تکنیکال روزانه EURNZD

مشابه به نماد EURAUD در سطوح بالاتر دوباره به دنبال پوزیشن های فروش خواهیم بود. مقاومت های مناسب جهت ورود به پوزیشن های فروش 1.79 و 1.83 می باشد. . مطابق با انتظار ما موج C هم آغاز شده که باز فرصت فروش در سطوح بالاتر خواهدبود. در کوتاه مدت خرید سبک و در میان مدت و بلندمدت پوزیشن های فروش توصیه می شوند.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCAD

روند عمومی نزولی است و در سطوح بالاتر و یا با دریافت تریگر به دنبال ورود دوباره به پوزیشن های فروش خواهیم بود. شکسته شدن کانال صعودی و تثبیت قیمت زیر آن می تواند تریگر فروش تلقی می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCHF

با برخورد به سقف کانال نزولی چندین ماهه، قیمت وارد فاز اصلاح شده است. شکسته شدن این کانال اهدافی بسیار بالاتر برای این نماد ترسیم خواهدکرد. در شرایط فعلی توصیه به هولد می باشد تا خریداران بتوانند از این مقاومت سنگین داینامیک به صورت کامل و تثبیت شده عبور کنند. شکسته شدن کانال صعودی به پایین می تواند فرصت خرید جذاب تری در سطوح حمایتی سبزرنگ فراهم کند.

تحلیل تکنیکال روزانه EURJPY

مطابق با تحلیل ارائه شده، با شکسته شدن خط روند صعودی و حمایت استاتیک، اصلاح نزولی سنگینی آغاز شده و انتظار داریم کماکان تداوم یابد. در محدوده حمایتی پایین تر، ورود به خرید برای معامله گران بلندمدتی – به شرط دریافت تریگر – توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه EURGBP

حرکت صعودی قدرتمند، در محدوده سقف کانال روزانه متوقف شد. اکنون مدتی قیمت رنج خواهدبود و با شکسته شدن کانال نزولی قیمت یک بار دیگر به سقف کانال روزانه حمله خواهدکرد.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPAUD

به صورت کلی روند حاکم بر این جفت ارز نزولی است و هدف 1.72 و پایین تر را برای آن متصور هستیم. در این مسیر، فروش در مقاومت ها توصیه می شود. شکسته شدن کانال نزولی ترسیم شده می تواند صرفاً اصلاح صعودی عمیق تری را موجب بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPNZD

مشابه با نماد GBPAUD، به صورت کلی روند حاکم بر این جفت ارز نزولی است و هدف 1.87 و پایین تر را برای آن متصور هستیم. با شکسته شدن کانال نزولی، یک اصلاح نیرومند صعودی آغاز شده و این مسئله باعث می شود تا فروشندگان قوی در سطوح بالاتر ورود کنند.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCAD

مشابه با نمادهای GBPAUD و GBPNZD در این نماد هم انتظار روند نزولی داریم. در حال حاضر به حمایت رسیده و شاهد اتمام نزول هستیم اما انتظار داریم با ورود دوباره فروشندگان این حمایت شکسته شده و قیمت عازم سطوح پایین تر بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCHF

یک الگوی AB=CD شکل گرفته و در سقف کانال، محدوده مقاومتی نیز داریم. با شکسته شدن ساختار اصلاحی به دنبال سوار شدن دوباره به موج نزولی خواهیم بود.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPJPY

مطابق با تحلیل ارائه شده، کانال صعودی کوچک اخیر شکست و مقدمه یک ریزش سنگین فراهم شد. نظر به شدت و شتاب ریزش توصیه می شود در خریدها فعلاً صبور باشید و در سطوح حمایتی خیلی پایین تر به دنبال ضعف فروشنده باشید.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCAD

حمله دوباره خریداران به مقاومت ماژور باز هم ناکام مانده. انتظار تداوم اصلاح نزولی داریم.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCHF

قیمت وارد فاز نوسانات رنج شده. توصیه می شود در این نماد هولد باشیم تا نشانه های یک روند آشکار بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDJPY

چنانچه گفته شد، با برخورد قیمت به سقف کانال بازار وارد فاز نوسانات نزولی شده است. هنوز نشانه ای از ورود خریداران نداریم و کماکان اصلاح نزولی ادامه خواهدیافت.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDNZD

مطابق با تحلیل ارائه شده و با شکست حمایت سبزرنگ، یک اصلاح نزولی نیرومند در این نماد آغاز شده است. انتظار داریم تا زمانی که کانال نزولی شکسته نشده این اصلاح پایان نیابد.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCAD

قیمت به یک حمایت رسیده و شاهد واکنش خریدار هستیم. انتظار داریم نوسانات رنج بر این نماد حاکم باشد و سپس یک دور ریزش دیگر تا کف کانال نزولی داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCHF

به نظر می رسد مدتی نوسانات رنج و بی روند در این نماد حاکم باشد و سپس دوباره شاهد ورود خریدار قوی باشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDJPY

خریداران از فتح سقف ناتوان مانده و اصلاح نزولی قدرتمندی شروع شده است. در این نماد فعلا هولد باشید.

تحلیل تکنیکال روزانه CADCHF

شکست کانال صعودی متداخل اخیر مقدمه یک ریزش سنگین در این نماد بوده و کماکان این نزول ادامه دارد. فعلاً هولد هستیم.

تحلیل تکنیکال روزانه CADJPY

یک اصلاح نزولی همسو با CAD/CHF در این نماد نیز شاهد هستیم. به نظر می رسد مدتی حالت رنج و ساید داشته باشد.

 تحلیل تکنیکال روزانه  CHFJPY

با توجه به شکسته شدن کانال صعودی انتظار اصلاح دامنه دار نزولی داریم که برای معامله گران میان مدتی فرصت های ورود ایجاد می کند.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...