تحلیل تکنیکال هفتگی WTA - جفت ارزهای فرعی

2020/02/23 | 1398/12/04
بانک , طلا , دلار , یورو , EURAUD , EURNZD , EURCAD , EURCHF , EURJPY , EURGBP , GBPAUD , GBPNZD , GBPCAD , GBPCHF , GBPJPY , AUDCAD , AUDCHF , AUDJPY , AUDNZD , NZDCAD , NZDCHF , NZDJPY , CADCHF , CADJPY , CHFJPY

هفته منتهی به 21 فوریه 2020

تحلیل تکنیکال هفتگی EURAUD

قیمت در یک سال اخیر بیشتر میل به نوسان کوتاه در یک رنج قیمتی محدوده داشته است. فعلاً برای میان مدت 1.66 مقاومت کلیدی و 1.595 حمایت کلیدی محسوب می شود تا زمانی که از این رنج قیمتی خارج نشده بهترین استراتژی معاملاتی نوسان گیری است.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURNZD

بنظر می رسد قیمت در میان مدت با یک ترکیب ABC کاهش را تجربه کند اما در کوتاه مدت تحلیل تاثیر آرایش Shark شکل گرفته احتمال رشد موقت است. هر چه رشد ضعیف تر باشد و ریتم حرکتی کند تر باشد ریزش بزرگ بعدی قوی تر خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCAD

بنظر می رسد قیمت در یک ترکیب ABC بزرگ در حال کاهش است. برای کوتاه مدت 1.4455سطح مقاومت کلیدی است و بنظر می رسد در میان مدت افت تا 1.414 دور از انتظار نباشد. اصلاح های احتمالی کوتاه مدتی بیشتر فرصت فروش تلقی می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCHF

بنظر می رسد قیمت در یک ساختار ایمپالس نزولی در وضعیت ساخت موج 3 قرار دارد هدف تیپیکال این موج در تصویر مشخص است در صورت رسیدن قیمت به محدوده مورد نظر انتظار توقف کوتاه مدتی فروش داریم.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURJPY

بنظر می رسد قیمت در یک ساختار پیچیده امواج A و B بزرگ را تکمیل نمود و اکنون اماده به خیز برای تکمیل موج C است. اصلاح های احتمالی فرصت خرید و هدف تیپیکال موج C در تصویر مشخص است.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURGBP

بنظر می رسد قیمت در یک ساختار ایمپالس نزولی در حال ساخت موج 5 بزرگ خود است. انتظار داریم در میان مدت قیمت بتواند تا 0.8079 سقوط کند اصلاح های احتمالی رو به بالا فرصت فروش تلقی می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPAUD

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی قرار دارد که بنظر می رسد مادامیکه قیمت در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPNZD

بنظر می رسد پس از رشد اولیه قوی و اصلاحی ضعیف، اکنون پس از شکسته شدن باند بالای چنگال، شرایط برای رشد قوی میان مدتی مهیاست. در کوتاه مدت 2 حمایت قوی محسوب می شود و 2.17 می تواند هدف میان مدتی تلقی شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCAD

پس از یک رشد الویه 5 موجی و اصلاحی به شکل abc بنظر می رسد شرایط برای رشد جدید مهیاست. در صورتی که قیمت موفق شود خط تریگر (خط سبز)را بشکند وارد یک موج 3 قوی می شود که اهداف بلندی دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCHF

بنظر می رسد پس از یک رشد اولیه، قیمت در فاز اصلاحی موج 2orB باشد. هر چه قیمت به شکل کند به محدوده قیمتی و زمانی نشان داده شده نزدیک شود شرایط برای خرید مهیا تر می شود. در میان مدت برای خرید قوی از تریگر مناسب استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPJPY

با توجه به تکمیل 5 موجی اولیه و ساخت موج 1orA مدتی است قیمت در وضعیت تکمیل اصلاحی فرسایشی موج 2orB می باشد بنظر میرسد هر چه قیمت به محدوده نشان داده شده نزدیک تر شود شرایط برای خرید برای تارگت افزایشی بزرگ تر فراهم می شوددر صورت شکست تراکم کوتاه مدتی به بالا رسماً وارد موج افزایشی جدید می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCAD

با توجه به شکست سطح حمایت بنظر می رسد بتوان به اعداد ریزشی جدید خوشبین بود. برای کاهش می توان افت تا 0.853 را مد نظر قرار دارد برای کوتاه مدت 0.884 سطح مقاومت کلیدی محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCHF

قیمت در یک ساختار ایمپالس کاهشی قرار دارد که اکنون در وضعیت موج 3 از این ساختار می باشد. بنظر می رسد در میان مدت افت تا 0.6259 محتمل باشد و اصلاح های احتمالی فرصت فروش مناسب باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDJPY

با توجه به شکسته شدن تراکم چند ماهه احتمال ریزش میان مدتی تا 70.4 وجود دارد در کوتاه مدت اصلاح های احتمالی صرفاً می تواند فرصت فروش ایده آل تلقی شود. مادامیکه 76.5 به بالا نشکند هدف کاهش معتبر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDNZD

شاهد شکل گیری آرایش Shark هستیم و ظرف زمان کف هم تکمیل شده است. نظر به اینکه دوره کاهشی این جفت ارز دو ماه است برای بازگشت اطمینان به خرید معامله گران بهتر است منتظر شکست سطح 1.0469 بمانند در صورت شکست این سطح می توان دنبال فرصت های خرید بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCAD

بنظر می رسد قیمت در یک ساختار ایمپالس نزولی به سمت هدف 0.814 حرکت می کند. در حال حاضر قیمت در وضعیت موج 3 خود قرار دارد و اصلاح های موقت رو به بالا بیشتر فرصت فروش تلقی می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCHF

قیمت در یک ساختار کانالیزه نزولی قرار دارد بنظر می رسد در میان مدت قیمت به سمت هدف کف کانال در 0.6056 حرکت کند. هر اصلاح موقت رو به بالا می تواند شرایط فروش جذاب تری ایجاد کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDJPY

بنظر می رسد شاهد شکست کانال صعودی هستیم. تا زمانی که قیمت با قدرت داخل کانال بازنگردد احتمال افت بیشتر و رسیدن به سطح 67.4 دور از انتظار نیست اصلاح های احتمالی می تواند فرصت های جذاب تری برای فروش ایجاد کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADCHF

قیمت در یک ساختار کانالیزه نزولی در نوسان است تا زمانی که قیمت در این کانال قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف کانال توصیه می شود. محدوده کف کانال یک محدوده باز است. برای خرید در کف از تکنیکی تریگر مناسب استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADJPY

بنظر می رسد قیمت در یک ساختار پیچیده امواج A و B بزرگ را تکمیل نمود و اکنون اماده به خیز برای تکمیل موج C است. اصلاح های احتمالی فرصت خرید و هدف تیپیکال موج C در تصویر مشخص است.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  CHFJPY

پس از تکمیل موج 4 بزرگ بنظر می رسد قیمت رهسپار یک دور دیگر موج افزایشی شده که هدفش در تصویر مشخص است. اصلاح های احتمالی برای هدف موج پنجم میتواند فرصت خرید باشد.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...