تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های اصلی

2020/11/22 | 1399/09/02

هفته منتهی به 20 نوامبر  2020

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  EURUSD

پس از یک رشد اولیه، مدتیا ست قیمت در یک محدوده در حال نوسان است بنظر می رسد شکسته شدن سطح 1.1894 میتواند یک سیگنال قوی مبنی بر رشد مجدد باشد. مادامیکه سطح مورد نظر شکسته نشود توصیه به خرید قوی نمی شود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  GBPUSD

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است بنظر می رسد مادامیکه قیمت در این کانال در نوسان است بهترین استراتژی خرید در کف و فروش در سقف کانال باشد. متزلزل شدن گام افزایشی در محدوده سقف کانال شرایط را برای ریزش تسهیل کرده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی  AUDUSD

در سه ماه اخیر قیمت در یک محدوده خنثی در نوسان است. بنظر می رسد پس از شکسته شدن تراکم کوتاه مدتی به شکل مثلث، نهایت رشد احتمالی تا محدوده مقاومت نشان داده شده باشد. در میان مدت انتظار نداریم قیمت از محدوده بین حمایت و مقاومت عبور کند.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDUSD

بنظر می رسد قیمت در یک 5 موجی  افزایشی کل ساختار را تکمیل نموده و مستعد یک کاهش قوی می باشد. شکسته شدن ساختار اندینگ به سمت پایین شرایط را برای ریزش قوی تسهیل می کند.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  USDCAD

پس از یک رشد اولیه، مدتی است قیمت در حال ساخت اصلاحی موج 2orB می باشد بنظر می رسد در صورتی که محدوده تراکمی این اصلاح به بالا بشکند، میتوان به رشد مجدد قیمت تا 1.333 خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDCHF

پس از یک رشد اولیه، مدتی است قیمت در حال ساخت اصلاحی موج 2orB می باشد بنظر می رسد در صورتی که محدوده تراکمی این اصلاح به بالا بشکند، میتوان به رشد مجدد قیمت تا 0.93 خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

قیمت پس از تکمیل امواج 1orA و 2orB مستعد یک رشد دیگر است. بنظر می رسد در صورت شکسته شدن 104.24 به سمت بالا بتوان به رشد قیمت تا 106 خوشبین بود. مادامیکه کف 1orA به پایین نشکند هدف مورد اشاره و تحلیل مورد نظر معتبر است.

مطالب مشابه

مشاهده همه