تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های اصلی

2021/01/16 | 1399/10/27

هفته منتهی به 15  ژانویه  2021

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  EURUSD

بنظر می رسد موج سوم این جفت ارز در مسیر افزایشی خاتمه یافته و اکنون پس از شکست ساختار اندینگ در موج 4 باشیم. هدف تیپیکال موج 4 در تصویر مشخص است پس از مدتی نوسان کاهشی انتظار داریم مجدد وارد مدار افزایشی قوی در قالب موج 5 شود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  GBPUSD

قیمت در یک کانال صعودی در نوسان است بنظر می رسد مادامیکه در این کانال نوسان می کند خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی  AUDUSD

قیمت در یک ساختار ایمپالس صعودی، بنظر می رسد موج 3 را تکمیل نموده و احتمال دارد مدتی در اصلاحی موج 4 خود باشد. اصلاح های ضعیف و کند کاهشی می تواند سیگنال خرید مجدد برای موج 5 باشد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDUSD

بنظر می رسد در کوتاه مدت کانال با شیب تند به پایین شکسته شده و احتمال دارد قیمت مدتی دستکم تا 0.7024 کاهش را ت جربه کند. مادامیکه مجدد با قدرت داخل کانال برنگردد هدف مورد اشاره معتبر است.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  USDCAD

قیمت در یک ساختار روند دار نزولی در نوسان است. بنظر می رسد مادامیکه کانال به طرفین شکسته نشود، بهترین استراتژی معاملاتی خرید در محدوده کف کانال و فروش در محدوده سقف باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDCHF

قیمت در یک روند نزولی قوی قرار دارد و مادامیکه خط روند نزولی ترسیمی به بالا شکسته نشود کماکان روند نزولی پابرجاست. در کوتاه مدت به واسطه شکل گیری واگرایی مثبت احتمال دارد دوره ای رشد را در این جفت ارز شاهد باشیم و احتمال تاچ خط روند نزولی وجود دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

پس از مدتی نوسان کاهشی که جنس کارکشن داشت، بالاخره خط روند نزولی شکسته شد. انتظار یک رشد دستکم تا سقف کانال نزولی می رود مادامیکه کف 102.6 شکسته نشود هدف سقف کانال معتبر است.

مطالب مشابه

مشاهده همه