تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های فرعی

2020/11/08 | 1399/08/18

هفته منتهی به 6  نوامبر 2020

 

تحلیل تکنیکال هفتگی EURAUD

قیمت کل حرکت صعودی اش به دلیل بحران ناشی از کرونا را برگشته است و فعلاً در یک محدوده رنج نوسان می کند و تا زمانی که باکس زردرنگ نشکسته، انتظار آغاز یک روند نداریم.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURNZD

مطابق با تحلیل ارائه شده و با شکسته شدن کانال صعودی، موج A صعودی تکمیل شده و قیمت برای یک اصلاح نزولی عازم سطوح پایین تر برای تحقق موج B شد. نهایتاً موج C نیز که اخیراً آغاز شده بود صرفاً یک فرصت فروش در سطوح بالاتر فراهم ساخت.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCAD

در صورت شکسته شدن کانال نزولی اخیر می توانیم انتظار یک حرکت صعودی در این نماد تا مقاومت بالایی را داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCHF

اصلاح فعلی ناشی از برخورد قیمت به سقف کانال 2 ساله نزولی می باشد و شکسته شدن این کانال اهدافی بسیار بالاتر برای این نماد ترسیم خواهدکرد. حمایتهای مهم سطوح 1.072 و 1.065 هستند. با شکست سطح 1.084 می توانیم با اطمینان سخن از تغییر روند نزولی 2-ساله بزنیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURJPY

مطابق با تحلیل ارائه شده به تارگت 127 رسید. انتظار داریم پس از یک اصلاح، دوباره روند صعودی از سر گرفته بشود. اصلاح های نزولی فرصت خرید هستند. شکسته شدن خط روند صعودی و سطح حمایتی 124 صرفاً اصلاح عمیق تری را موجب شده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURGBP

الگوی گارتلی شکل گرفته مانع از رشد بیشتر قیمت شده. انتظار داریم مدتی نوسانات ساید داشته باشد و سپس به پایین بشکند. در صورت شکسته شدن کانال نزولی نارنجی رنگ، احتمال بی اعتبار شدن تحلیل ارائه شده بالاست.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPAUD

روند کلی نزولی است و با توجه به از دست رفتن کانال صعودی، انتظار افت بیشتر در این نماد داریم.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPNZD

مشابه با نماد GBPAUD، به صورت کلی روند حاکم بر این جفت ارز نزولی است و هدف 1.87 و پایین تر را برای آن متصور هستیم. در این مسیر، فروش در مقاومت ها توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCAD

در صورت از دست رفتن کانال صعودی اخیر، انتظار افت بیشتر قیمت خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCHF

قیمت در یک محدوده رنج در نوسان است. تا زمانی که در این ساختار نوسان میکند، روندی در این نماد شکل نخواهدگرفت. در نهایت انتظار داریم این ساختار به سمت بالا شکسته بشود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPJPY

مطابق با تحلیل آخر ارائه شده، اصلاح نزولی سنگینی در این نماد آغاز شده است. در سطوح حمایتی پایین تر خرید توصیه می شود چون مسیر میات مدتی این نماد صعودی است.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCAD

به نظر می رسد که در این نماد نیز اصلاح نزولی به پایان رسیده و با شکسته شدن کانال نزولی شاهد ورود دوباره خریدار به بازار هستیم. انتظار ادامه روند صعودی داریم.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCHF

قیمت به محل کف کانال صعودی شکسته شده قبلی رسیده است. در صورت عبور از این محدوده مقاومت داینامیک انتظار ادامه رشد خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDJPY

قیمت به خط روند نزولی رسیده است. در صورت شکسته شدن این خط انتظار پایان اصلاح نزولی و برگشت خریداران را خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDNZD

به نظر می رسد که یک رالی 5-موجی به پایان رسیده و قیمت عازم یک اصلاح نزولی می باشد. در سطوح حمایتی پایین تر با دریافت تریگر به دنبال خرید خواهیم بود و در کوتاه مدت فروش سبک توصیه می شود. تا زمانی که کانال شکسته نشده انتظار پایان اصلاح را نداریم.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCAD

قیمت در یک فاز نوسانی ساید قرار دارد. انتظار داریم تدریجاً به سمت حمایت های پایین تر حرکت کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDCHF

قیمت در یک فاز نوسانی ساید کانالیزه قرار دارد. انتظار داریم تدریجاً به سمت حمایت های پایین تر حرکت کند تا خریداران نیرومندتر وارد بازار بشوند.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDJPY

شکسته شدن کانال صعودی گام آخر مقدمه یک اصلاح نزولی بود. روند عمومی این ارز اما صعودی است و خرید در حمایت های پایین تر توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADCHF

قیمت رفتاری نوسانی و فاقد روند دارد. توصیه به هولد بودن داریم تا باکس قیمتی شکسته بشود.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADJPY

از نزدیکی مقاومت سنگین، شاهد برگشت قیمت هستیم. توصیه می شود فعلاً هولد باشید تا روند صعودی دوباره از سر گرفته بشود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی CHFJPY

قیمت رفتاری نوسانی و فاقد روند دارد. توصیه به هولد بودن داریم تا قیمت به کف کانال صعودی برسد.

مطالب مشابه

مشاهده همه