تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های فرعی

2020/11/22 | 1399/09/02

هفته منتهی به 20 نوامبر  2020

 

تحلیل تکنیکال هفتگی EURAUD

بنظر می رسد قیمت در حال تکمیل یک الگوی استراحتی در قالب موج 4 است. شکسته شدن مثلث به سمت  پایین می تواند آخرین موج کاهشی این جفت ارز را رقم بزند. برای خرید میان مدتی این جفت ارز از شکسته شدن به بالای خط روند استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURNZD

گام پر قدرت افزایشی را در قالب موج 1 شاهد هستیم. بنظر می رسد در صورتی که سطح 1.7201 با قدرت به بالا بشکند می توان به یک رشد قوی در قالب موج سوم خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCAD

قیمت در یک ساختار کانالیزه نزولی در نوسان است. محدوده زمانی که برای ساخت سقف مد نظر است 24 تا 27 نوامبر در محدوده 1.559 می باشد. مادامیکه قیمت از سقف کانال فراتر نرود محدوده قیمتی و زمانی مورد نظر برای فروش مناسب ارزیابی می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCHF

بنظر می رسد قیمت مدتی در حال درجا زدن برای ساخت موج  4 باشد پس از مدتی نوسان قیمت انتظار داریم قیمت خود را برای یک رشد جدید در قالب موج 5 اماده کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURJPY

پس از یک رشد اولیه در قالب موج A بزرگ بنظر می رسد پس از اصلاح 62% از مسیر طی شده قیمت به سطح مناسبی برای ساخت B رسیده است. شکسته شدن کانال نزولی به سمت بالا می تواند یک سیگنال قوی برای رشد مجدد در قالب موج C باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURGBP

قیمت در یک ساختار کانالیزه نزولی در نوسان است. بنظر می رسد قیمت مادامیکه در این کانال قرار دارد برای نوسان گیری بین کف و سقف کانال بسیار مناسب باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPAUD

قیمت در یک ترکیب اصلاحی بزرگ قرار دارد. که بنظر می رسد پس از سه موجی ریزشی، اکنون در حال تکمیل 3 موجی افزایشی است که اصلاح ریزش قبل است. بنظر می رسد مادامیکه 1.797 به پایین نشکند بتوان به رشد تا 1.846 خوشببین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPNZD

قیمت در ریزش اخیر، دقیقاً معادل ریزش بزرگ قبل کاهش یافته (از نظر زمانی) اما از نقطه نظر قیمتی موفق نشد معادل ریزش قبل کاهش یابد. بنابراین این مدل کاهش تفسیر به ضعف فروش می شود. در صورتی که مثلث به بالا بشکند عملاً یک ریورس خیلی قوی می تواند بدهد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCAD

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است. بنظر می رسد مادامیکه قیمت در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCHF

پس از ریزش اولیه، شاهد یک اصلاح کند هستیم. در صورتی که خط روند صعودی کوتاه مدت به پایین بشکند انتظار می رود یک ریزش قوی تا 1.1838 را شاهد باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPJPY

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است. بنظر می رسد تا زمانی که قیمت در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCAD

در محدوده خط روند نزولی، شاهد شکل گیری آریش shark خواهیم بود. بنظر می رسد هر چه قیمت به محدوده مورد نظر نزدیک شود جذابیت فروش بیشتر خواهد شد مادامیکه باکس قرمز به بالا نشکند پتانسیل فروش بیشتر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCHF

قیمت در یک ساختار کانالیزه نزولی در نوسان است بنظر می رسد تا زمانی که قیمت در این کانال قرار دارد خرید در کف و فروش در سقف کانال مناسب است. برای فروش بهتر است منتظر شکست مثلث به پایین باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDJPY

پس از یک رشد اولیه در قالب موج 1orA بنظر می رسد قیمت در اصلاحی 2orB  قرار دارد کمی اصلاح زمانی باعث می شود پتانسیل خوبی برای رشد پیدا کند. در صورت شکست کانال کوتاه مدتی به سمت بالا می توان به رشد مجدد خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDNZD

با توجه به تکمیل ساختار 5 موجی و واگرایی مثبت شکل گرفته بنظر می رسد سطح حمایت خوبی برای این جفت ارز ایجاد شود و بتوان به رشد حداقلی تا سقف کانال خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDJPY

قیمت در یک ساختار استراحتی در حال نوسان است و موج چهارم خود را تکمیل می کند شکسته شدن این محدوده می تواند زمینه آخرین رشد این جفت ارز را در قالب موج پنجم فراهم کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADCHF

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است. بنظر می رسد مادامیکه قیمت در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADJPY

قیمت در یک محدوده خنثی در نوسان است بنظر می رسد تا زمانی که قیمت در این محدوده نوسان می کند خرید در محدوده حمایت و فروش در محدوده مقاومت بهترین استراتژی معاملاتی می باشد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  CHFJPY

قیمت در محدوده سطح حمایت استاتیک خود آرایش AB=CD تشکیل می دهد بنظر می رسد از محدوده مورد نظر شاهد رشد تقاضا در این جفت ارز باشیم. انتظار می رود با رشد تقاضا قیمت بتواند به محدوده مقاومت در سقف کانال برسد.

مطالب مشابه

مشاهده همه