تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های فرعی

2020/12/20 | 1399/09/30

هفته منتهی به 18 دسامبر  2020

 

تحلیل تکنیکال هفتگی EURAUD

بنظر می رسد قیمت هنوز در یک موج ایمپالس کاهشی باشد هدف تیپیکالی که برای کاهش می توان متصور بود محدوده کف کانال می باشد. هر چه قیمت به محدوده مورد نظر نزدیک شود شرایط برای خرید با تریگر جذاب تر می شود. شکسته شدن ساختار اندینگ به سمت بالا رسماً بیانگر پایان دوره کاهش قلمداد می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURNZD

پس از یک دوره کاهش قیمت، بنظر می رسد آرایش سر و شانه کف در حال شکل گیری است. شکسته شدن پر قدرت خط گردن می تواند سیگنال خرید باشد در این صورت پس از شکست خط گردن، کف شانه راست معیار بی اعتباری تحلیل خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCAD

قیمت از   بالا درگیر یک سطح بسیار پر قدرت است. با توجه به گارد صعودی که گرفته، احتمال شکست سطح وحود دارد. در صورت شکسته شدن سطح مقاومت به یک دوره میان مدتی رشد می توان خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCHF

قیمت پس از یک دور رشد و اصلاح، اکنون در نیمه های راه افزایش جدید است. بنظر می رسد هدف تیپیکال رشد محدوده سقف کانال باشد. و اصلاح های موقت کوتاه مدتی فرصت خرید تلقی می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURJPY

پس از شکست قدرتمندانه مقاومت 125.12، بنظر می رسد بتوان به رشد میان مدتی دستکم تا 129.56 خوشبین بود. هر اصلاحی فرصت خرید قوی تلقی می شود و مادامیکه سطح مقاومت شکسته شده مجدد به پایین نشکند هدف مورد اشاره معتبر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURGBP

قیمت در یک محدوده خنثی گرفتار شده است. بنظر می رسد مادامیکه قیمت در این محدوده خنثی در نوسان است، خرید در محدوده حمایت و فروش در محدوده مقاومت بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPAUD

قیمت در یک ساختار بازشونده در حال نوسان است. بنظر می رسد هر چه قیمت به محدوده پایین این ساختار بازشونده نزدیک شود شرایط برای رشد تقاضا فراهم می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPNZD

با توجه به رفلکس قوی قیمت به  محدوده کف کانال و زون پر قدرت زمانی، انتظار داریم دستکم شاهد رشد قیمت تا سقف کانال باشیم. اصلاح های موقت رو به پایین فرصت خرید جذاب تری ایجاد می کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCAD

قیمت در یک محدوده خنثی گرفتار شده است. بنظر می رسد مادامیکه قیمت در این محدوده خنثی در نوسان است، خرید در محدوده حمایت و فروش در محدوده مقاومت بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCHF

قیمت در یک محدوده خنثی گرفتار شده است. بنظر می رسد مادامیکه قیمت در این محدوده خنثی در نوسان است، خرید در محدوده حمایت و فروش در محدوده مقاومت بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPJPY

قیمت در یک کانال صعودی در نوسان است بنظر میرسد در کوتاه مدت قیمت در این کانال نوسان کند در میان مدت در صورت شکست کف کانال(محتمل است) می توان به افت معادل بازوی قبل از کانال کاهشی خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCAD

قیمت از عهده یک خط روند نزولی چند ماهه بر امده است. بنظر میرسد برای کوتاه مدت 0.9625 حمایت قوی باشد و در میان مدت شاهد رشد دستکم تا 1.0029 باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCHF

قیمت در چند ماه اخیر در یک محدوده خنثی نوسانی بوده است بنظر می رسد تا زمانی که قیمت در این محدوده قرار دارد خرید در محدوده حمایت و فروش در محدوده مقاومت  بهترین پلن معاملاتی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDJPY

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است بنظر می رسد مادامیکه قیمت در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف بهترین استراتژی معاملاتی می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDNZD

با توجه به شکسته شدن کانال نزولی، بنظر می رسد برای کوتاه مدت 1.0577 حمایت قوی باشد و هدف میان مدتی برای رشد 1.0798 می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCAD

پس از تکمیل موج 4 ، بنظر می رسد قیمت رهسپار موج 5 خود با هدف تیپیکال نشان داده شده باشد. هر چه قیمت به محدوده مورد نظر نزدیک شود بستن موقعیت های خردی و انتظار برای تریگر فروش توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCHF

قیمت در یک ساختار 5 موجی افزایشی تمام حرکت صعودی اش خاتمه یافت و انتظار داریم چس از شکست ساختار اندینگ رهسپار کف کانال شود بنظر می رسد اصلاح های رو به بالا فرصت فروش باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDJPY

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است بنظر می رسد در صورت شکست کانال کوتاه مدتی می توان به رشد تا سقف کانال عریض تر خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADCHF

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است. بنظر می رسد مادامیکه قیمت در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف بهترین استراتژی معاملاتی باشد. شکست کانال نزولی کوتاه مدت زمینه رشد تا سقف کانال عریض را فراهم می کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADJPY

قیمت در یک کانال صعودی قوی قرار دارد که بنظر می رسد در صورت اصلاح تا کف کانال و محدوده نشان داده شده مجدد برای خرید جذاب شود. مادایمکه کف ماژوری قبل شکسته نشود پوزیشن های خرید می تواند جذاب باشد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  CHFJPY

با توجه به شکسته شدن خط روند نزولی می توان خوشبین  بود قیمت دستکم تا 120.65 رشد کند اصلاح های احتمالی فرصت مناسب خرید است و حمایت کلیدی محدوده 115.8 میباشد.

مطالب مشابه

مشاهده همه