5 مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2021

2021/01/09 | 1399/10/20
ارزهای دیجیتال , بیت کوین , اتریوم

رشد ارزش ارزهای دیجیتال توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خودش جلب و جذب کرده است. سرمایه‌گذاران به این نتیجه رسیده‌اند که ارزهای دیجیتال می‌تواند منبع بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد و در درازمدت سود خوبی به آن‌ها بدهد. در این مقاله قصد داریم به 5 مورد از بهترین ارزهای دیجیتالی اشاره کنیم که می‌توانید در سال 2021 روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید:

1- بیت‌کوین (BTC)

مسلم است که بهترین و مهم‌ترین ارز دیجیتال بیت‌کوین است و هر اتفاقی که قرار باشد در زمینه ارزهای دیجیتال بیفتد، اول برای بیت‌کوین خواهد افتاد. سهم بازار بیت‌کوین در بازار به 600 میلیارد دلار می‌رسد. سرمایه‌گذاران به این نتیجه رسیده‌اند که اگر روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنند در بلندمدت به سود خوبی می‌رسند.

2- اتریوم (ETH)

اتریوم دومین ارز دیجیتال ارزشمند و سودآور بازار است. این ارز هم علاقمندان زیادی دارد و به مرور زمان رشد بسیار چشمگیری را تجربه کرده است. درست است که سهم بازار این ارز خیلی کمتر از بیت‌کوین است ولی طرفداران بسیار زیادی دارد و هر روز به افرادی که روی اتریوم سرمایه‌گذاری می‌‎کنند افزوده می‌شود.

3- لایت کوین (LTC)

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2021، لایت کوین نام دارد. چارلی لی، یکی از کارمندان سابق گوگل این ارز را ساخت. این ارز شباهت‌های زیادی با برادر بزرگ‌تر خود، بیت‌کوین دارد. سرعت تراکنش این ارز دیجیتال 4 برابر بیت‌کوین است. همچنین کارمزد انتقال این ارز خیلی کمتر از بیت‌کوین است. این مزایا باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران زیادی روی این ارز سرمایه‌گذاری کنند.

4- بیت کوین کش (BCH)

بیت کوین کش نام خود را در تاریخ ارزهای دیجیتال جاودانه کرده و بسیاری از تحلیلگران آن را به عنوان یکی از بهترین کریپتوکارنسی‌ها برای سرمایه‌گذاری می‌شناسند. بیت کوین کش، یکی از فورک‌ها یا انشعاب‌های اصلی بیت‌کوین محسوب می‌شود. این ارز همان‌طور که از نامش پیداست، تمایل دارد که به عنوان پول نقد مجازی شناخته شود. سرعت تراکنش‌های بیت کوین کش خیلی بالا است و به همین خاطر می‌توان از آن به عنوان پول نقد استفاده کرد. بهبود بیت کوین کش ادامه دارد و به همین خاطر می‌توان روی آن به عنوان یک ارز دیجیتال در حال رشد سرمایه‌گذاری کرد.

5- بایننس کوین (BNB)

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال (بر اساس حجم) شناخته می‌شود. بایننس کوین طبیعتاً توکن رسمی صرافی بایننس به حساب می‌آید. این توکن به کاربران این امکان و اجازه را می‌دهد که با کارایی یکپارچه، با سایر ارزهای دیجیتال معامله کنند. همچنین با استفاده از این ارز دیجیتال می‌توان کالا و خدمات خریداری کرد. هدف اصلی از عرضه این ارز دیجیتال، توسعه صرافی بایننس بود. در واقع بایننس کوین، هم یک ارز دیجیتال مخصوص صرافی بایننس و هم یک ارز دیجیتال در بستر بلاک‌چین است. در حال حاضر بایننس کوین فضای زیادی برای رشد و توسعه دارد و به همین خاطر به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال 2021 شناخته می‌شود.

مطالب مشابه

مشاهده همه