آموزش Dynamic Trader – قسمت 39

2017/12/24 | 1396/10/03
آموزش نرم افزار , نرم افزار Dynamic Trader

اخطارهای اتوماتیک نرم افزار

 

اخطار های قیمتی

یکی از قابلیت های خوبی که در نرم افزار داینامیک تریدر تعریف شده اخطارهایی است که می توان تعریف کرد. برای تنظیم کردن اخطار روی خط می توانید روی ابزار کلیک راست کنید (خطوط فیبو، خط روند، خطوط افقی، ...) وقتی روی خط کلیک راست کردید خط ضخیم می شود و می توانید گزینه Make Price alert را انتخاب کنید. پس از کلیک راست کردن صفحه ای همانند شکل زیر بازگشایی می شود. روی تصویر در هر سه جزء می توانید کلیک راست کنید و تغییر دهید روی close کلیک راست کنید و گزینه های open، High یا Low را انتخاب کنید. روی علامت بزرگ تر و کوچک تر کلیک راست کنید و به دلخواه خود انتخاب کنید و روی عدد کلیک راست کنید خود عدد را تغییر دهید. در قسمت Comment می توانید هر متنی که دوست داشتید وارد کنید تا پس ا اینکه اخطار داده شد این متن برایتان نمایان شود. در قسمت جعبه Play Sound می توانید یک آلارم پس از اعلام اخطار تعریف کنید که هر وقت اخطار داده شد بوق بزند.

اخطارهای زمانی

همانند اخطارهای قیمتی در بعد زمان هم این اخطار ها ست می شود به عنواون نمونه در تصویر زیر شما یک ترکیب ABC شناسایی کردید و تحلیل زمانی انجام دادید می خواهید وقتی به زمان مورد نظر رسید به شما اخطار بدهد روی خط عمودی کلیک راست می کنید و Make Time alert را می زنید همانند توضیحات قیمت در زمان نیز داریم می توانید سه بخش را تغییر دهید و برای خود کامنت بگذارید.

اخطارهای قیمتی زمانی

این قابلیت در نرم افزار تعریف شده که شما یک محدوده قیمتی زمانی را مشخص کنید و بگوئید در این محدوده اخطار خرید یا فروش برایتان تعریف کند. به عنوان نمونه ابزار Box که در قسمت ۱۵ داینامیک تریدر توضیح دادیم یک محدوده قیمتی زمانی است روی این ابزار کلیک راست می کنید و اخطار تنظیم می کنید. همانطور که در تصویر مشخص است محدوده قیمتی زمانی باکس را به عنوان دو شرط تولید اخطار قبول می کند که هر وقت هر دو شرط با هم برقرار شد برایتان اخطار تولید می کند.
 

مطالب مشابه

مشاهده همه