تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2020/01/28 | 1398/11/08
EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY

تحلیل تکنیکال روزانه EURUSD

پس از شکسته شدن کانال صعودی، انتظار داریم هر بالایی فرصت فروش باشد. بر اساس ارتفاع کانال شکسته شده، هدف موج نزولی فعلی محدوده 1.0809 می باشد.

 

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

قیمت در تایم روزانه پس از پایان یک رالی موج 5 مدتی است که وارد فاز نوسانات نزولی شده است. انتظار داریم این اصلاح بزرگ نزولی تا دستکم محدوده 1.26 ادامه داشته باشد. احتمالی برای تکمیل یک الگوی هارمونیک Gartley در تایم پایین تر وجود دارد که باز هم نتیجه نهایی آن نزول پوند است. پس بهترین راهبرد معاملاتی، فروش در محدوده های مقاومتی است. هر چه به تاریخ برگزاری نشست BOE در پنجشنبه 30 ژانویه نزدیک تر بشویم، احتمال افزایش دامنه نوسانات روی پوند افزایش می یابد.

 

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

با توجه به جو ریسک گریزی حاکم و شکسته شدن کانال صعودی، احتمال اول این است که قیمت در محدوده های مقاومتی سرکوب شده و تا محدوده  0.6721 ریزش ادامه داشته باشد.

 

تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

پس از یک رالی مناسب، قیمت به محدوده PRZ یک الگوی هارمونیک Shark و خط روند نزولی اصلی خود رسید و فشار فروش افزایش یافت. به نظر می رسد که این اصلاح نزولی کماکان ادامه داشته باشد. فعلاً بهترین استراتژی فروش در محدوده های مقاومتی بالاتر است تا اینکه در تایم روزانه به محدوده های مناسب جهت خرید بلندمدت برسد.

 

تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

مطابق با تحلیل ارائه شده قبلی در تایم روزانه، پس از تکمیل الگوی AB=CD در محدوده پیوت حمایتی 1 سالانه، تقاضای مناسبی وارد این نماد شد و قیمت رشد کرد. مطابق با مسیر ترسیم شده انتظار ادامه اصلاح صعودی تا محدوده های مشخص شده را داریم.

 

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

مطابق با تحلیل ارائه شده، پس از تکمیل الگوی AB=CD در محدوده پیوت حمایتی 1 سالانه، تقاضای مناسبی وارد این نماد شد و قیمت رشد کرد. مطابق با مسیر ترسیم شده انتظار ادامه اصلاح صعودی تا محدوده های مشخص شده را داریم.

 

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

کماکان در پوزیشن های فروش خود هستیم. با انتشار ویروس کرونا جو ریسک گریزی تشدید شده و لذا انتظار داریم پس از یک اصلاح صعودی و احتمالاً پر کردن گپ نزولی، دوباره شاهد افت قیمت تا محدوده 107.4 در گام نخست و سپس 105 در گام نهایی باشیم.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...