تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2020/09/04 | 1399/06/14

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD

قیمت در یک کانال صعودی متداخل در نوسان است. در صورت شکسته شدن کانال به پایین انتظار داریم یک اصلاح نزولی سنگین داشته باشیم که فرصت خرید در سطوح پایین تر را فراهم می کند. در حال حاضر بهترین استراتژی هولد بودن است.

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

با برگشت خریداران و ضعف عمومی دلار، در این نماد نیز شاهد شکسته شدن مقاومت پیشین بودیم. در حال حاضر قیمت به سطحی رسیده که از ژوئن 2018 تا کنون موفق به بسته شدن کندل روزانه بالای آن نشده است. اهداف صعودی پیشین و به ویژه سطح 1.4 کماکان برجا هستند. اصلاح های نزولی در میان مدت فرصت خرید فراهم می کنند.

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

قیمت به تارگت نخست ما رسید و اصلاح نزولی شروع شده است. در میان مدت به بالا روند کماکان صعودی است و به دنبال خرید در حمایت های سبزرنگ هستیم.

 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

قیمت در گام آخر صعودی خود رفتار کانالیزه داشته و در صورت شکست حمایت سبزرنگ فعلی، انتظار یک دور اصلاح داریم که فرصت خرید برای معامله گران میان مدتی فراهم می کند.

 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

روند کلی نزولی است و اهداف بعدی 1.3 و 1.24 می باشند اما همسو با تقویت اصلاحی دلار احتمال می دهیم که در این نماد نیز شاهد یک حرکت رو به بالا باشیم که فرصت فروش در سطوح بالاتر را فراهم خواهدکرد. تا زمانی که 1.313 به بالا نشکسته، توصیه به نگهداری پوزیشن های فروش داریم و در واقع حد زیان تریل شده فروشندگانی که از بالاتر وارد شده اند در این سطح قرار داده بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

روند کلی نزولی است و هدف بعدی فروشندگان سطح 0.88 است که در 15 ژانویه 2015 حمایت شد. در گام های اخیر شاهد شکل گیری یک کانال نزولی نهایی بوده ایم و انتظار داریم با شکست این کانال، یک حرکت اصلاحی عمیق خلاف روند در این نماد بوجود بیاید.

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

مطابق با تحلیل ارائه شده، با شکسته شدن کانال صعودی اخیر توصیه به ورود به پوزیشن های فروش داشتیم. به نظر می رسد پس از مدتی نوسانات اصلاحی عازم سطح 103 بشود که پیشتر نیز به عنوان تارگت فروشندگان عنوان شده بود.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...