تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2021/02/15 | 1399/11/27

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD

به نظر می رسد که موج A تمام شده و برای یک صعود قیمت عازم موج B است. خریداران تا 8 مارس فرصت دارند که سقف 1.235 را فتح کنند. در غیر این صورت موج C نزولی می تواند تا 1.18 و سپس 1.16 قیمت را افت دهد.

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

قیمت در یک کانال صعودی چند هفته ای در نوسان است. سطح حمایتی سبزرنگ می تواند نقطه ورود مناسبی برای ورود به پوزیشن های خرید در صورت وقوع یک پولبک اصلاحی باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

پس از رشدهای سنگین، قیمت وارد فاز اصلاحی در قالب یک کانال شده است. ورود دوباره به پوزیشن های خرید تنها در صورت شکسته شدن کانال نزولی مجاز است و تا آن زمان فرصت های فروش کوتاه مدتی در دستور باشد.

 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

در حال اتمام موج B می باشد و انتظار داریم تا سطح 0.7 اصلاح نزولی تداوم داشته باشد.

 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

یک الگوی Ending Diagonal یا Wolfe در این نماد شکل گرفته و انتظار داریم تا با شکسته شدن سقف این الگو، شاهد رشد قیمت در قالب یک اصلاح عمیق باشیم. اهداف موج صعودی حاضر 1.293 و 1.35 هستند. پایین های احتمالی فرصت خرید هستند.

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

هدف نخست ما در 0.9 محقق شد و سپس با تشکیل الگوی AB=CD و رسیدن قیمت به سقف کانال شاهد برگشت فروشنده ها بودیم. در حال حاضر بایستی دید که آیا کانال صعودی تاب مقاومت در برابر فروشندگان را دارد یا خیر تا بعد بتوان تصمیم درستی گرفت.

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

یک ساختار آشکار صعودی در این نماد شکل گرفته و با شکسته شدن  سقف الگوی اصلاحی Wedge ورود به پوزیشن های خرید مجاز شده است. هدف اصلی 106.3 می باشد و حمایت های مهم هم در نمودار مشخص شده اند.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...