تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2020/04/14 | 1399/01/26
EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY

تحلیل تکنیکال روزانهEURUSD

مطابق با تحلیل ارائه شده، از سطح حمایتی دوم پیشنهادی شاهد رشد مناسب قیمت بودیم. دیروز پولبک به ناحیه حمایتی کرده و انتظار می رود که شاهد ادامه رشد قیمت تا مقاومت های 1.1224 و 1.1355 باشیم.

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

سناریوی دوم ما یعنی آغاز موج 5 صعودی با شکسته شدن کانال نزولی اصلاحی محقق شد و قیمت عازم مقاومت 1.2752 می باشد. تا زمانی که قیمت بالای 1.217 است، هدف یادشده معتبر می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

قیمت در حال نزدیک شدن به سقف کانال و یک محدوده مقاومتی ایستا می باشد و توصیه می کنیم پوزیشن های خرید گشوده شده تسویه بشوند. توصیه ای به فروش تا زمانی که کانال صعودی پابرجاست نداریم.

 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

خریداران در حال شکستن مقاومت مهمی هستند و هدف بعدی شان محدوده 0.622 می باشد. تا زمانی که کانال سبزرنگ صعودی شکسته نشده، انتظار می رود حرکت صعودی تداوم یابد.

 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

سناریوی دوم ما با شکسته شدن کف 1.3944 استارت خورده و انتظار می رود قیمت تا سطح حمایتی 1.3744 ریزش داشته باشد. تا زمانی که کانال نزولی به بالا شکسته نشده توصیه به خرید نمی شود.

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

با شکسته شدن کانال صعودی به پایین فرصت فروش برای هدف 0.94 فراهم شد. تا زمانی که قیمت پایین 0.98 نوسان می کند، هدف 0.94 دست یافتنی است.

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

به دلیل ضعف دلار، این نماد هم دچار ریزش شده است. تا زمانی که حمایت 107 شکسته نشود، کماکان انتظار داریم اهداف صعودی قبلی محقق بشوند. جو ریسک پذیری مانع از ریزش سنگین این جفت ارز می شود.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...