تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2020/04/27 | 1399/02/08
EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY

تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD

به نظر می رسد که یک اصلاح زیگزاگ در این نماد به پایان رسیده و قیمت دوباره وارد نوسانات صعودی شده است. شکسته شدن سطح 1.09 می تواند تریگر ورود به پوزیشن های خرید با اهداف 1.104 و 1.123 باشد. حد زیان در سطح 1.0723 تنظیم بشود.

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

به نظر می رسد پس از یک حرکت نیرومند 5-موجی شاهد یک حرکت اصلاحی هستیم که احتمالاً دستکم تا سطح 1.27 ادامه داشته باشد. در آن محدوده در خصوص ادامه حرکت تحلیلی دوباره خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

قیمت پس از رسیدن به حمایت سبزرنگ دوباره با رشد تقاضا روبرو شد و هم اکنون وارد محدوده مقاومتی شده است. در صورت شکست این مقاومت، انتظار داریم قیمت تا سطح 0.666 رشد داشته باشد.

 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

مشابه نماد NZDUSD، اینجا هم دوباره خریداران بازی را به دست گرفته اند. شکسته شدن مقاومت 0.61، راه را برای فتح سطح مقاومتی بعدی در محدوده 0.6213 هموار خواهدکرد.

 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

مطابق با تحلیل ارائه شده، قیمت به حد سود پیشنهادی ما رسید. از اینجا بهتر است هولد باشیم تا وضعیت بازار از دید روندی مشخص بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

با شکسته شدن کانال صعودی به پایین فرصت فروش برای هدف 0.94 فراهم شد. تا زمانی که قیمت پایین 0.98 نوسان می کند، هدف 0.94 دست یافتنی است.

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

به دلیل ضعف دلار، این نماد هم دچار ریزش شده است. تا زمانی که حمایت 107 شکسته نشود، کماکان انتظار داریم اهداف صعودی قبلی محقق بشوند. در صورت شکست حمایت 107، انتظار افت قیمت تا حمایت 105.8 را داریم.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...