تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2020/05/20 | 1399/02/31
EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY

تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD

به نظر می رسد که یک اصلاح زیگزاگ در این نماد به پایان رسیده و قیمت دوباره وارد نوسانات صعودی شده است که البته خود جزئی از یک اصلاح بزرگ تر خواهدبود. حد زیان پوزیشنهای خرید در سطح 1.0723 تنظیم بشود.

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

مطابق با تحلیل ارائه شده شاهد ریزش قیمت بودیم. اکنون دوباره به سطح حمایتی شکسته شده برگشته است. تا زمانی که زیر 1.265 است ریزش اصلاحی میتواند ادامه یابد. توجه داشته باشید که در کل ساختار بازار صعودی است و پس از یک 5-موجی شاهد یک اصلاح 3-موجی هستیم.

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

از دید الیوتی به نظر می رسد که کل حرکت یک اصلاح نزولی باشد. لذا با شکسته شدن کانال نارنجی رنگ اقدام به فروش کرده ایم و حد زیان ما سقف اخیر در سطح 0.6584 است. سناریوی جایگزین شکسته شدن مثلث صعودی به سمت بالا است.

 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

پس از یک افت قابل ملاحظه، به محدوده حمایتی سبزرنگ رسیده و واکنش داد. در صورت شکست مقاومت 0.615 سناریوی نزولی به کلی بی اعتبار خواهدشد.

 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

به نظر می رسد یک اصلاح پیچیده در حال خاتمه یافتن است و موج ایمپالس صعودی جدیدی در پیش است. در صورت شکسته شدن مقاومت مورب، احتمال حمله دوباره به سقف ماژور بالا ارزیابی می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

به نظر می رسد در یک ساختار الیوتی موج B حرکت می کند و پس از پایان اصلاح نزولی دوباره نوسانات صعودی بر این نماد حاکم خواهدشد. شکست کانال تریگر خرید می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

پس از ریزش در قالب موج  C به نظر می رسد که اصلاح نزولی به پایان رسیده باشد. شکسته شدن سطح 107.47 تریگر قطعی ورود به پوزیشن های خرید بوده است.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...