تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2020/06/05 | 1399/03/16
EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY

تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD

مطابق با تحلیل های ارائه شده، قیمت به هدف ما در محدوده 1.12 تا 1.13 رسید و در مقاومت مشخص شده متوقف شد. پیشنهاد می کنیم کلیه پوزیشن های خرید تسویه بشوند و فعلاً هولد باشیم تا تکلیف این مقاومت روشن بشود.

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

به نظر می رسد که اصلاح abc مورد نظر ما تمام شده و قیمت در حال شکستن مقاومت اصلی خود می باشد. با شکسته شدن کامل این سطح و تثبیت بالای آن می توانیم وارد پوزیشن های خرید بشویم. تا زمانی که این مقاومت سنگین شکسته نشده توصیه می کنیم در حالت هولد باشید.

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

با تشدید تقاضا شاهد شکسته شدن پیاپی مقاومت ها هستیم. هدف بعدی خریداران سطح 0.7 است که عدد روند نیز می باشد. انتظار می رود پس از یک ریزش اصلاحی شاهد ورود دوباره موج تقاضا باشیم.

 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

مشابه با نماد AUDUSD موفق به شکست سقف باکس خود شد. همین محدوده اکنون تبدیل به حمایت شده و در صورت اصلاح می تواند به عنوان نقطه ورود برای پوزیشن های خرید استفاده شود.

 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

در یک کانال نزولی در نوسان است و در حال حاضر حمایت قبلی شکسته شده می تواند به عنوان مقاومت در اصلاح های صعودی عمل کند.

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

به نظر می رسد در یک ساختار الیوتی موج B حرکت می کند و پس از پایان اصلاح نزولی دوباره نوسانات صعودی بر این نماد حاکم خواهدشد. با توجه به شکسته شدن محدوده سنگین حمایتی، انتظار ریزش تا 0.932 را داریم.

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

مطابق با تحلیل ارائه شده، شاهد رشد قیمت و تحقق هدف صعودی خود بودیم. انتظار می رود پس از یک استراحت دوباره شاهد رشد قیمت تا مقاومت های بالاتر باشیم.

مطالب مشابه

مشاهده همه