تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2020/07/01 | 1399/04/11

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD

با توجه به شناسایی قسمی سود، پوزیشن باز فروش در این نماد نداریم. به نظر می رسد فعلاً رنج و ساید باشد و سپس دوباره روند نزولی در این نماد آغاز بشود.

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

پس از ریزش مناسب و بسته شدن پوزیشن های فروش ما در سود، قیمت وارد نوسانات صعودی شده و از پوزیشنهای فروش خود خروج داشتیم. توجه داشته باشید که چشم انداز میان مدتی این نماد صعودی است. بهترین محدوده برای خرید بلندمدتی بین 1.19 تا 1.2 است و تا آنجا پوزیشن های سبک فروش توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

به نظر می رسد که یک موج نزولی دیگر تا محدوده های 0.64 الی 0.65 داشته باشیم. خریدهای اصلی در این محدوده خواهندبود و تا آن زمان پوزیشن های سبک فروش توصیه می شود.

 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

این نماد هم پس از یک رشد سنگین یک الگوی 123 نزولی شکل داده و احتمال اصلاح نزولی بالا است. پس از این اصلاح نزولی دوباره روند میان مدتی صعودی از سر گرفته خواهدشد.

 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

مطابق با تحلیل ارائه شده وارد پوزیشن های فروش شده ایم که حد زیان و سود روی چارت مشخص است.

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

مطابق با تحلیل ارائه شده، موج B تمام شد و سپس شاهد یک موج C نزولی بودیم که به نظر می رسد رو به پایان باشد. شکسته شدن کانال نزولی تریگر ورود به پوزیشن های خرید می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

با غلبه جو ریسک گریزی این نماد دچار سقوط سنگینی شده است. انتظار می رود مدتی رنج باشد و نهایتاً مشابه USDCHF به سمت بالا حرکت کند. با توجه به الگوی سروشانه صعودی، انتظار داریم رشد شارپی در پیش داشته باشیم.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...