تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2020/07/10 | 1399/04/20

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD

با توجه به شناسایی قسمی سود، پوزیشن باز فروش در این نماد نداریم. به نظر می رسد فعلاً رنج و ساید باشد و سپس دوباره روند نزولی در این نماد آغاز بشود. با توجه به واکنش شدید قیمت به مقاومت و شکسته شدن کانال صعودی، دستکم یک دور قیمت تا کف باکس ریزش خواهدداشت.

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

پس از ریزش مناسب و بسته شدن پوزیشن های فروش ما در سود، قیمت وارد نوسانات صعودی شده و از پوزیشنهای فروش خود خروج داشتیم. توجه داشته باشید که چشم انداز میان مدتی این نماد صعودی است. بهترین محدوده برای خرید بلندمدتی بین 1.19 تا 1.2 است و تا آنجا پوزیشن های سبک فروش توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

به نظر می رسد که یک موج نزولی دیگر تا محدوده های 0.64 الی 0.65 داشته باشیم. خریدهای اصلی در این محدوده خواهندبود و تا آن زمان پوزیشن های سبک فروش توصیه می شود.

 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

پس از یک نزول نسبتاً شدید، قیمت دوباره به سقف مقاومتی پیشین خود رسیده است. در صورت شکست این سطح روند صعودی با قدرت ادامه خواهدیافت. برای فروش با حجم کمتر، ورود پس از شکسته شدن خط روند صعودی گام اخیر توصیه می شود.

 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

قیمت در یک باکس کم عرض در نوسان است. احتمال اول، شکسته شدن مقاومت سرخ رنگ و آغاز یک اصلاح صعودی عمیق است.

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

مطابق با تحلیل ارائه شده، موج B تمام شد و سپس شاهد یک موج C نزولی بودیم که به نظر می رسد رو به پایان باشد. حمایت بعدی که احتمالاً پایان موج C باشد در سطح 0.933 قرار دارد.

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

انتظار می رود مدتی رنج باشد و نهایتاً مشابه USDCHF به سمت بالا حرکت کند. با توجه به الگوی سروشانه صعودی، انتظار داریم رشد شارپی در پیش داشته باشیم و قیمت تا 108.8 رشد داشته باشد. شکسته شدن کانال نزولی اصلاحی می تواند تریگر ورود دوباره به پوزیشن های خرید باشد.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...