تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

2020/08/05 | 1399/05/15

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD

هدف 1.7 محقق شد و قیمت عازم هدف بعدی در 1.2 است.  هر پایینی فرصت خرید محسوب می شود. محدوده های سبزرنگ مشخص شده بهترین نقاط ورود هستند.

 تحلیل تکنیکال روزانه  GBPUSD

چشم انداز میان مدتی این نماد صعودی است.. محدوده مقاومت داینامیکی شکسته شده و قیمت عازم سطح 1.32 در گام نخست و سپس 1.4 در گام بعدی می باشد. محدوده سبزرنگ در سطح 1.29 نقطه ورود مناسبی برای ورود به پوزیشن های خرید است.

تحلیل تکنیکال روزانه  AUDUSD

 با تضعیف شدید دلار، این نماد نیز سقف ماژور خود را فتح کرد و عازم سطح 0.75 در گام نخست است. پس از رسیدن قیمت به سقف کانال صعودی اش موقتاً روند صعودی متوقف شده است. به نظر می رسد که این نزول صرفاً یک اصلاح باشد و تا زمانی که قیمت بالای 0.703 است، هدف 0.75 معتبر می باشد. در صورت عبور قیمت به زیر 0.703، انتظار اصلاح عمیق تری خواهیم داشت.

 تحلیل تکنیکال روزانه  NZDUSD

مشابه با نماد AUD/USD، به نظر می رسد یک اصلاح نزولی در جریان باشد. هدف این اصلاح سطح 0.64 در گام نخست است. توصیه به هولد بودن داریم تا این اصلاح به پایان برسد و روند صعودی از سرگرفته بشود. محدوده سبزرنگ حمایتی که ترسیم شده بود، نقش حمایتی خود را به خوبی ایفا کرده و انتظار داریم تا سقف قبلی فتح بشود. در صورت حمله دوباره فروشندگان به این سطح، حمایت شکسته شده و اصلاح نزولی عمیق تری خواهیم داشت.

 تحلیل تکنیکال روزانه  USDCAD

مطابق با تحلیل ارائه شده در روزهای پیش، حمایت شکسته شد و اکنون تبدیل به مقاومت شده است. روند کلی نزولی است و اهداف بعدی 1.3 و 1.24 می باشند.

تحلیل تکنیکال روزانه USDCHF

روند کلی نزولی است و هدف بعدی فروشندگان سطح 0.88 است که در 15 ژانویه 2015 حمایت شد. هر بالایی فرصت فروش است. سطوح مقاومت بعدی عبارتند از: 0.937 و 0.9536.

تحلیل تکنیکال روزانه USDJPY

مطابق با تحلیل ارائه شده، حمایت شکسته شد و هدف 103 در تیررس فروشندگان است. فعلاً و به صورت موقت، از فشار فروش کاسته شده اما کماکان فروش در مقاومت های بالاتر منطقی ترین استراتژی برای این نماد است.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...