تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

2020/08/13 | 1399/05/23

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD

روند عمومی نزولی است و به نظر می رسد در میان مدت قیمت عازم سطوح 1.52 و حتی پایین تر باشد. اصلاح صعودی فعلی یک فرصت فروش میان مدتی محسوب می شود و در سطوح بالاتر انتظار ورود دوباره فروشندگان را داریم. شکسته شدن خط گردن الگوی سروشانه تریگر سل برای تعقیب کنندگان روند نزولی بوده که این امر روی داده و انتظار ورود دوباره فروشندگان را داریم. تا زمانی که سقف 1.6558 شکسته نشده این تحلیل معتبر است.

تحلیل تکنیکال روزانه EURNZD

مشابه به نماد EURAUD در سطوح بالاتر دوباره به دنبال پوزیشن های فروش خواهیم بود. مقاومت های مناسب جهت ورود به پوزیشن های فروش 1.79 و 1.83 می باشد. در کوتاه مدت در حال تکمیل 5-موجی خود برای موج A می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCAD

مطابق با تحلیل ارائه شده، قیمت به تارگت ما رسید و از محدوده حمایتی شاهد رشد قیمت هستیم. انتظار داریم پس از این رشد و بدون شکسته شدن سقف، دوباره فروشندگان در سطوح بالاتر وارد عمل شده و حمایت سبزرنگ شکسته بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCHF

با برخورد به سقف کانال نزولی چندین ماهه، قیمت وارد فاز اصلاح شده است. شکسته شدن این کانال اهدافی بسیار بالاتر برای این نماد ترسیم خواهدکرد. در شرایط فعلی توصیه به هولد می باشد تا خریداران بتوانند از این مقاومت سنگین داینامیک عبور کنند.

تحلیل تکنیکال روزانه EURJPY

اصلاح عمیق نزولی مدنظر ما روی نداد و خریداران با شتاب و ولع دوباره ورود داشتند. به نظر می رسد مسیر برای رشد میان مدتی به بالا هموار شده است. اهداف خریداران سطوح 126.7 و 132 می باشند.

تحلیل تکنیکال روزانه EURGBP

کانال صعودی چند هفته ای این نماد شکسته و راه برای نزول بیشتر هموار شده است. هدف اولیه سطح 0.886 و سپس 0.86 می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPAUD

به صورت کلی روند حاکم بر این جفت ارز نزولی است و هدف 1.72 و پایین تر را برای آن متصور هستیم. در این مسیر، فروش در مقاومت ها توصیه می شود. هدف اصلاح صعودی فعلی در گام نخست 1.846 و سپس 1.89 می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPNZD

مشابه با نماد GBPAUD، به صورت کلی روند حاکم بر این جفت ارز نزولی است و هدف 1.87 و پایین تر را برای آن متصور هستیم. در این مسیر، فروش در مقاومت ها توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCAD

مشابه با نمادهای GBPAUD و GBPNZD در این نماد هم انتظار روند نزولی داریم. در حال حاضر به حمایت رسیده و شاهد اتمام نزول هستیم اما انتظار داریم با ورود دوباره فروشندگان این حمایت شکسته شده و قیمت عازم سطوح پایین تر بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCHF

قیمت در یک کانال صعودی در نوسان است. به نظر می رسد مدتی نوسانات رنج و ساید در این نماد حاکم باشد. شکسته شدن کانال به پایین مقدمه آغاز دوباره نوسانات نزولی است.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPJPY

قیمت وارد محدوده PRZ الگوی Shark و نیز محدوده سقف یک کانال صعودی شده و از آنجا شاهد یک حرکت نزولی بوده ایم. انتظار داریم این نزول صرفاً یک اصلاح باشد و سرانجام خریداران این محدوده را فتح کنند. لذا خرید در سطوح پایین تر را توصیه می کنیم.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCAD

روند صعودی پرقدرتی را شاهد هستیم. در حال حاضر قیمت به سطح مقاومتی سنگینی رسیده است. با توجه به شکست خریداران در شکستن این سطح، انتظار اصلاح نزولی داریم. هدف اولیه اصلاح نزولی سطح 0.926 می باشد. در تایم پایین تر به نظر می رسد که یک الگوی سروشانه در حال تشکیل است.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCHF

کانال صعودی شکسته شده و قیمت به صورت تراکمی در حال نوسان است. به نظر می رسد یک دور ریزش دیگر در این نماد داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDJPY

شکسته شدن کانال صعودی مقدمه آغاز یک اصلاح نزولی سنگین در این نماد خواهدبود که همسو با تحلیل ارائه شده برای AUDCHF و AUDUSD می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDNZD

مطابق با تحلیل ارائه شده، قیمت سطح مقاومتی را شکست و در حال تثبیت بالای آن است. انتظار می رود تا زمانی که کانال صعودی شکسته نشده، روند صعودی ادامه یابد.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCAD

مشابه با نماد AUD/CAD در این نماد نیز شاهد یک اصلاح نیرومند نزولی هستیم. هفته گذشته قیمت به حمایت رسیده و شاهد رشد سنگین قیمت بودیم اما دوباره فروشندگان وارد شدند و با توجه به شکست حمایت، انتظار اصلاح عمیق تری داریم.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCHF

به نظر می رسد اصلاح نزولی قابل ملاحظه ای در این نماد در جریان باشد. انتظار داریم پس از یک ریزش اصلاحی، در سطوح پایین تر دوباره خریداران وارد بازی بشوند. لذا خرید در سطوح حمایتی پایین تر توصیه می شود. شکسته شدن سطح 0.6093 نیز می تواند به عنوان یک تریگر مناسب و فرصت خرید دوباره باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDJPY

مشابه با نماد NZDCHF، به نظر می رسد اصلاح نزولی قابل ملاحظه ای در این نماد در جریان باشد. انتظار داریم پس از یک ریزش اصلاحی، در سطوح پایین تر دوباره خریداران وارد بازی بشوند. لذا خرید در سطوح حمایتی پایین تر توصیه می شود. شکسته شدن سطح 69.59 مقدمه ریزش اصلاحی می باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه CADCHF

محدوده حمایت سبزرنگ پایین چنانچه اشاره شد حمایت نیرومندی بود که در ماه مارس نیز در اوج وحشت بازارهای مالی، جلوی ریزش بیشتر قیمت را گرفت و این بار نیز فروشندگان در شکست آن ناکام ماندند. به نظر می رسد برای مدتی نوسانات صعودی در این نماد حاکم باشد اما در کل این نماد فاقد یک روند مشخص و پایدار است.

تحلیل تکنیکال روزانه CADJPY

پس از برخورد قیمت به حمایت، شاهد برگشت روند هستیم. در صورت شکسته شدن سطح 80، اصلاح نزولی را بایستی پایان یافته تلقی نمود. در روزهای گذشته با برخورد به سقف کانال شاهد افت قیمت بوده ایم. با توجه به شکسته شدن کانال و سطح 80، وارد پوزیشن های خرید سبک شده ایم که اینجا توصیه به شناسایی قسمی سود و ریسک فری کردن باقیمانده پوزیشن ها داریم.

 تحلیل تکنیکال روزانه  CHFJPY

قیمت سطح مقاومتی بسیار مهمی را شکسته و عازم سطح 118 و سپس 120 می باشد. تا زمانی که کانال نشکسته توصیه به فروش نداریم.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...