تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

2020/09/04 | 1399/06/14

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD

مطابق با تحلیل ارائه شده، سرانجام خط گردن الگوی سروشانه به صورت قاطع شکسته شد و شاهد برگشت نیرومند فروشندگان هستیم. اصلاح های رو به بالا در این نماد فرصت فروش هستند. در حال حاضر یک الگوی بزرگ BAT همراه با واگرایی مثبت داریم و با شکسته شدن 1.624 یک اصلاح صعودی مناسب در حال وقوع است.

تحلیل تکنیکال روزانه EURNZD

مشابه به نماد EURAUD در سطوح بالاتر دوباره به دنبال پوزیشن های فروش خواهیم بود. مقاومت های مناسب جهت ورود به پوزیشن های فروش 1.79 و 1.83 می باشد. . انتظار داریم یک موج C دیگر آغاز بشود که باز فرصت فروش در سطوح بالاتر خواهدبود.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCAD

مطابق با تحلیل ارائه شده، قیمت پس از یک اصلاح صعودی کانال صعودی را به همراه حمایت سنگین شکست. تا زمانی که کانال نزولی برجاست، فروش در سقف آن توصیه می شود. با توجه به اینکه به اندازه ارتفاع کانال پیشین خود ریزش داشته و به حمایت رسیده، انتظار حرکات رو به بالای اصلاحی می رود و لذا توصیه به بستن پوزیشن های فروش داریم.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCHF

با برخورد به سقف کانال نزولی چندین ماهه، قیمت وارد فاز اصلاح شده است. شکسته شدن این کانال اهدافی بسیار بالاتر برای این نماد ترسیم خواهدکرد. در شرایط فعلی توصیه به هولد می باشد تا خریداران بتوانند از این مقاومت سنگین داینامیک به صورت کامل و تثبیت شده عبور کنند. شکسته شدن کانال صعودی به پایین می تواند فرصت خرید جذاب تری در سطوح حمایتی سبزرنگ فراهم کند.

تحلیل تکنیکال روزانه EURJPY

اصلاح عمیق نزولی مدنظر ما روی نداد و خریداران با شتاب و ولع دوباره ورود داشتند که منجر به تاچ شدن تارگت 1 ما در سطح مقاومتی سرخ رنگ بالایی شد. فعلاً یک اصلاح نزولی شروع شده و انتظار داریم در سطوح پایین تر دوباره خریداران وارد بازار بشوند. در صورت شکسته شدن خط روند ترسیم شده و محدوده حمایتی سبزرنگ، انتظار آغاز یک اصلاح نزولی عمیق تر را خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال روزانه EURGBP

هدف نخست ما محقق شد. در حال حاضر به یک سطح حمایتی و کف کانال رسیده و انتظار یک اصلاح رو به بالا داریم.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPAUD

به صورت کلی روند حاکم بر این جفت ارز نزولی است و هدف 1.72 و پایین تر را برای آن متصور هستیم. در این مسیر، فروش در مقاومت ها توصیه می شود..

تحلیل تکنیکال روزانه GBPNZD

مشابه با نماد GBPAUD، به صورت کلی روند حاکم بر این جفت ارز نزولی است و هدف 1.87 و پایین تر را برای آن متصور هستیم. در این مسیر، فروش در مقاومت ها توصیه می شود. مقاومت های بعدی عبارتند از 2.048 و 2.98 دوباره امکان فروش با شکست حمایت سبزرنگ فراهم می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCAD

مشابه با نمادهای GBPAUD و GBPNZD در این نماد هم انتظار روند نزولی داریم. در حال حاضر به حمایت رسیده و شاهد اتمام نزول هستیم اما انتظار داریم با ورود دوباره فروشندگان این حمایت شکسته شده و قیمت عازم سطوح پایین تر بشود. شکسته شدن خط روند نزولی هم چنانچه گفته شد تنها باعث شد تا سناریوی نزولی اندکی به تاخیر بیفتد.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCHF

قیمت در یک کانال صعودی در نوسان است. به نظر می رسد مدتی نوسانات رنج و ساید در این نماد حاکم باشد. شکسته شدن کانال به پایین مقدمه آغاز دوباره نوسانات نزولی است.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPJPY

توصیه به شناسایی سود داشتیم. اکنون قیمت به سقف کانال و محدوده مقاومتی افقی رسیده است. مقاومت قبلی بایستی نقش حمایتی ایفا کند و اگر این امر صورت نگیرد، با توجه به شکست جعلی کانال که در سقف روی داده انتظار اصلاح نزولی می رود.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCAD

حمله دوباره خریداران به مقاومت ماژور باز هم ناکام مانده. در صورت شکسته شدن حمایت فعلی انتظار تداوم اصلاح نزولی داریم.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCHF

به نظر می رسد اصلاح نزولی اخیر رو به پایان باشد و خط مقاومت مورب نیز شکسته شده. انتظار داریم قیمت بتواند سقف ماژور ثبت شده در ماه ژوئن یعنی 0.674 را بشکند.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDJPY

چنانچه گفته شد، شکست محدوده مقاومتی سرخ رنگ به منزله پایان اصلاح تلقی بود و دوباره خریداران ورود سنگینی داشتند. مقاومت قبلی نقش حمایتی دارد. با توجه به رسیدن قیمت به سقف کانال، احتمال آغاز یک اصلاح نزولی می رود.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDNZD

مطابق با تحلیل ارائه شده، قیمت سطح مقاومتی را شکست و روند صعودی از سرگرفته شد. در گام اخیر ضعف خریدار مشهود است و در صورت شکست حمایت سبزرنگ، یک اصلاح نزولی نیرومند در این نماد آغاز خواهدشد.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCAD

مطابق با تحلیل ارائه شده، این نماد به سطح 0.858 رسید. انتظار داریم یک اصلاح صعودی در این نماد داشته باشیم و سپس دوباره نوسانات نزولی بر آن حاکم بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCHF

با شکسته شدن کانال نزولی اخیر کم عرض به نظر می رسد که اصلاح نزولی که گفتیم رو به پایان است. کماکان توصیه ما خرید در سطوح حمایتی است.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDJPY

در صورت فتح سقف، خریداران به صورت سنگینی ورود دوباره خواهندداشت. فعلاً توصیه به هولد داریم.

تحلیل تکنیکال روزانه CADCHF

محدوده حمایت سبزرنگ پایین چنانچه اشاره شد حمایت نیرومندی بود که در ماه مارس نیز در اوج وحشت بازارهای مالی، جلوی ریزش بیشتر قیمت را گرفت و این بار نیز فروشندگان در شکست آن ناکام ماندند. به نظر می رسد برای مدتی نوسانات صعودی در این نماد حاکم باشد اما در کل این نماد فاقد یک روند مشخص و پایدار است.

تحلیل تکنیکال روزانه CADJPY

چنانچه گفته شد با شکست 80، قدرت خرید خوبی وارد این نماد شده است. انتظار ادامه رشد داریم و هر پولبکی به مقاومت شکسته شده خرید دارد.

 تحلیل تکنیکال روزانه  CHFJPY

قیمت سطح مقاومتی بسیار مهمی را شکسته و عازم سطح 118 و سپس 120 می باشد. تا زمانی که کانال نشکسته توصیه به فروش نداریم. فعلاً در حال اصلاح می باشد و سطح سبزرنگ محدوده مناسبی برای ورود دوباره به پوزیشن های خرید می باشد. در صورت شکست محدوده سبزرنگ (116.3) احتمالاً اصلاح دامنه دارتری خواهیم داشت که فرصت خرید در سطوح پایین تر خواهدبود.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...