تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

2020/02/23 | 1398/12/04
EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY , EURAUD , EURNZD , EURCAD , EURCHF , EURJPY , EURGBP , GBPAUD , GBPNZD , GBPCAD , GBPCHF , GBPJPY , AUDCAD , AUDCHF , AUDJPY , AUDNZD , NZDCAD , NZDCHF , NZDJPY , CADCHF , CADJPY , CHFJPY

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD

مطابق با تحلیل ارائه شده، موج B به پایان رسید و در حال حاضر در موج C هستیم. کاهش بیم و هراس بازارهای مالی از انتشار ویروس کرونا مقدمه پایان موج C و ریزش سنگین در این نماد شد. با توجه به سیگنال فروش هفته گذشته، با شکست 1.639 ورود کرده ایم و حد زیان 1.6594 است. بخشی را شناسایی سود کردیم و بقیه حجم پوزیشن در سطح 0 بسته شد. دوباره با مشاهده تریگر به دنبال ورود به پوزیشن های فروش خواهیم بود.

تحلیل تکنیکال روزانه EURNZD

یک الگوی هارمونیک Shark شکل گرفته و اصلاح صعودی رو به بالایی آغاز شده است. انتظار داریم در محدوده های سرخ رنگ مقاومتی بالاتر دوباره فشار فروش وارد بازار بشود. مطابق با تحلیل قبلی ارائه شده، پس از یک اصلاح رو به بالا دوباره فروشنده به صورت نیرومندی ورود کرد و شاهد طی مسیر بازار طبق تحلیل هستیم. انتظار افت سنگینی برای این نماد داریم. هر بالایی فرصت فروش است.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCAD

مطابق با تحلیل ارائه شده شاهد اصلاح صعودی قیمت بوده ایم. کماکان فروش در محدوده های مقاومتی بالاتر بهترین استراتژی در این نماد می باشد. با توجه به پوزیشن های فروش پیشنهادی روی EURAUD و EURNZD و همبستگی آنها با این نماد، بهتر است صبر کنیم تا یک اصلاح رو به بالا داشته باشد و سپس وارد فروش بشویم.

تحلیل تکنیکال روزانه EURCHF

به نظر می رسد این نماد وارد فاز کف سازی شده است و به زودی شاهد رشد مناسبی باشیم. علیرغم شکسته شدن کانال صعودی دوباره کف جدیدی ثبت شده است و الگوی سروشانه هم بدون شکسته شدن خط گردن از میان رفت. فعلاً هولد هستیم تا دوباره در فرصت مناسب وارد پوزیشن های خرید بشویم.

تحلیل تکنیکال روزانه EURJPY

مطابق با تحلیل ارائه شده به محدوده هدف خود رسید و دیروز یک کندل نیرومند صعودی شکل گرفت. در محدوده های پایین تر به دنبال خرید هستیم. تارگت خریدهای میان مدتی در سطح 130 می تواند تنظیم بشود.

تحلیل تکنیکال روزانه EURGBP

به نظر می رسد که در اواخر یک اصلاح نزولی هستیم و به زودی موج 3 یا C (احتمالاً C) صعودی آغاز بشود. انتظار داریم دستکم تا پیوت مرکزی سالانه خود در سطح 0.8768 رشد داشته باشد. تا زمانی که کف ماژور اواسط دسامبر پارسال با کلوز روزانه زیر آن شکسته نشود این تحلیل معتبر است. روز گذشته کندل مناسب صعودی شکل گرفته که امیدها را برای آغاز روند صعودی مورد انتظار ما تقویت کرده است.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPAUD

تحلیل قبلی ما بی اعتبار شد و قیمت از سقف قبلی عبور کرد. در حال حاضر انتظار داریم از سقف کانال بزرگتر روزانه فشار فروش وارد بشود که به نظر می رسد از روز دوشنبه 3 ژانویه این نزول آغاز شده باشد. با حد زیان 1.9747 و حد سود 1.85 وارد پوزیشن های فروش شده ایم. در صورتی که کانال اصلاحی به پایین بشکند تریگر ورود دیگری برای معامله گرانی است که تا اکنون ورود نکرده اند.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPNZD

تحلیل قبلی ما در این نماد هم بی اعتبار شد. فعلاً هولد هستیم تا با توجه به پوزیشن فروش روی GBPAUD، روی این نماد صرفاً در سطوح بالاتر ورود کنیم.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCAD

بعد از یک ریزش سنگین، با محرک نشست بانک مرکزی کانادا شاهد آغاز یک اصلاح صعودی سنگین هستیم. در سطوح بالاتر دوباره به فروش خواهیم اندیشید. فعلاً مسیر از پیش تعیین و ترسیم شده را می پیماید.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPCHF

مطابق با تحلیل ارائه شده در موج C صعودی خود قرار گرفته است و انتظار داریم فعلاً رو به بالا حرکت کند که دیروز هم شاهد شکسته شدن کانال نزولی به بالا بودیم. در محدوده های بالاتر و با دریافت تریگر می توانیم به فروش فکر کنیم.

تحلیل تکنیکال روزانه GBPJPY

از زمان رسیدن به سقف کانال روزانه (همزمان با اعلام پیروزی حزب محافظه کار در انتخابات پارلمانی بریتانیا)، روند حاکم بر این نماد نزولی شده است و انتظار ادامه نزول داریم. اصلاح های رو به بالا فرصت فروش هستند. هدف موج نزولی محدوده 136 در گام نخست و سپس 131 در گام نهایی می باشد. شکسته شدن کانال افقی مستطیل شکل می تواند برای معامله گران محافظه کارتر موقعیت کم ریسک تری برای فروش ایجاد نماید.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCAD

الگوی Shark صرفاً یک واکنش اصلاحی در این جفت ارز ایجاد کرد و پس از مدتی فروشندگان کف ثبت شده را شکستند. فعلاً هولد هستیم تا با مشاهده الگوهای صعودی به دنبال خرید این نماد باشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDCHF

تحلیل ما روی این نماد صعودی است اما فعلاً نشانه ای از رشد نمی بینیم و تریگری دریافت نکرده ایم. پس بهترین راهبرد در شرایط فعلی هولد بودن است. بهترین راهبرد، انتظار برای تشکیل یک الگوی 123 و سپس ورود به پوزیشن های خرید است. در حال حاضر گام 1 تشکیل شده و بایستی منتظر گام های 2 و 3 باشیم.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDJPY

به نظر می رسد اصلاح نزولی پایان یافته و بایستی به دنبال خرید این نماد باشیم. در روزهای آینده و با مشاهده تریگر خرید وارد خواهیم شد.

تحلیل تکنیکال روزانه AUDNZD

با توجه شکل گیری الگوی هارمونیک Shark و شکسته شدن کانال پایانی که امروز روی داد و وارد پوزیشن های خرید شده ایم. حد زیان ما 1.0311 و حد سودها 1.058 و 1.068 می باشند.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCAD

پس از جهش بهای نفت و تقویت دلار کانادا این نماد هم دچار ریزش شد. کماکان احتمال اول رسیدن قیمت به سطح پیوت مرکزی سالانه در 0.8848 می باشد. مسیر موردنظر برای این نماد این است که ابتدا یک ریزش تا سطح حمایتی روزانه داشته باشد و سپس رشد تا 0.8848 و نهایتاً ریزش اصلی از آن محدوده آغاز بشود. شکسته شدن کانال نزولی تریگر ورود به پوزیشن های خرید است.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDCHF

یک دور خرید در این نماد انجام داده ایم. مطابق با احتمالی که داده بودیم قیمت دوباره وارد محدوده خرید ما شد و حتی از  کف کندل سه شنبه 28 ژانویه هم پایین تر بسته شد. توصیه محافظه کارانه این است که در پولبک به محدوده حمایتی شکسته شده که آنجا ورود کردیم پوزیشن های خرید با 0 بسته بشوند. معامله گران جسورتر می توانند اما پوزیشن های خرید را تا زمانی که کف 0.616 نشکسته است نگه دارند و منتظر رسیدن به اهداف و تارگت های بالا باشند.

تحلیل تکنیکال روزانه NZDJPY

مطابق با تحلیل پیشین هدف فروش که 0.7 بود محقق شد. به دنبال فرصت های خرید هستیم البته به شرطی که تریگر مناسب دریافت کنیم. بهترین تریگر در شرایط فعلی، مشاهده یک کندل صعودی و سپس ریزش اصلاحی در قالب الگوی 123 است تا نهایتاً با شکسته شدن High کندل صعودی اولیه وارد پوزیشن های خرید بشویم.

تحلیل تکنیکال روزانه CADCHF

علیرغم مواضع Dovish بانک مرکزی کانادا، دوباره شاهد ورود خریدار هستیم. کماکان مسیر مورد نظر ما در نمودار مشخص شده و تغییر دیدگاه نداریم. شکسته شدن کانال نزولی مقدمه رشد مناسب و دامنه داری در این نماد خواهدبود. به صورت جایگزین می توانیم منتظر تشکیل یک الگوی 123 برای ورود به پوزیشن های خرید بشویم.

تحلیل تکنیکال روزانه CADJPY

طبق تحلیل ارائه شده قیمت به هدف 1 ما رسید. ادامه مسیر موردنظرمان را روی نمودار مشخص کرده ایم.

 تحلیل تکنیکال روزانه  CHFJPY

مطابق تحلیل ارائه شده این نماد دچار ریزش شد. منتظر یک اصلاح صعودی هستیم تا بالاتر وارد پوزیشن های فروش بشویم. به شکست جعلی (Fake Breakout) روی داده در سقف کانال و پیآمدهای آن دقت کنید.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...