تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

2020/06/16 | 1399/03/27

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD

مطابق با تحلیل ارائه شده شاهد یک اصلاح صعودی نیرومند هستیم.



تحلیل تکنیکال روزانه EURNZD

هدف اول فروش ما محقق شد و شاهد یک اصلاح صعودی نیرومند هستیم. در سطوح بالاتر دوباره به دنبال پوزیشن های فروش خواهیم بود.



تحلیل تکنیکال روزانه EURCAD

با توجه به همبستگی این نماد با نمادهای EURAUD و EURNZD احتمال اول شکسته شدن حمایت فعلی و ریزش بیشتر قیمت می باشد اما پیش از آن یک اصلاح نیرومند صعودی در پیش داریم و پوزیشن های پیشنهادی خرید همراه با پارامترهای مربوطه در تصویر مشخص شده است.


تحلیل تکنیکال روزانه EURCHF

مطابق با الگوی Wolfe Wave بازار موفق به شکست سطح مقاومتی سنگین 1.06 شد و روند به حالت صعودی درآمده است. هر پایینی فرصت خرید است و هدف رالی محدوده 1.1 می باشد. اصلاح فعلی ناشی از برخورد قیمت به سقف کانال 2 ساله نزولی می باشد و شکسته شدن این کانال اهدافی بسیار بالاتر برای این نماد ترسیم خواهدکرد.



تحلیل تکنیکال روزانه EURJPY

با توجه به شکسته شدن کانال نزولی به نظر می رسد که یک حرکت صعودی نیرومند در پیش است. پایان اصلاح نزولی فعلی با شکسته شدن سقف قبلی رقم خواهد خورد. خرید در سطوح حمایتی پایین تر توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه EURGBP

مطابق با تحلیل ارائه شده، قیمت به هدف ما در 0.899 رسید. به نظر می رسد دوباره عازم سطوح بالاتر و این بار تارگت 0.917 خواهدشد.


تحلیل تکنیکال روزانه GBPAUD

بعد از یک ریزش سنگین انتظار می رود شاهد یک اصلاح رو به بالا باشیم. در سطوح بالاتر باز هم فشار فروش انتظار خواهیم داشت. از دید الیوتی به نظر می رسد که یک موج 1 بزرگ در حال تکمیل شدن است و یک اصلاح نیرومند صعودی خواهیم داشت.



تحلیل تکنیکال روزانه GBPNZD

مشابه با نماد GBPAUD، انتظار داریم یک اصلاح صعودی قوی داشته باشیم.


تحلیل تکنیکال روزانه GBPCAD

چنانچه پیشتر گفته شد، احتمال شکست باکس به سمت پایین بیشتر بود و این امر نیز روی داد. تا رسیدن به حمایت های پایین تر هر بالایی فرصت فروش است.



تحلیل تکنیکال روزانه GBPCHF

مشابه با نماد GBPUSD انتظار ادامه اصلاح نزولی داریم. از دید الیوتی یک 5 موجی را تمام کرده و اصلاح نزولی شروع شده است. در کل در سطوح پایین تر به دنبال خریدهای میان مدتی به بالا خواهیم بود.


تحلیل تکنیکال روزانه GBPJPY

با فتح سقف قبلی، قیمت وارد موج صعودی قدرتمندی شده و در صورتی که این مقاومت پیش رو را نیز بشکند، انتظار تداوم روند صعودی را خواهیم داشت که پس از پایان اصلاح نزولی فعلی روی خواهدداد. به همبستگی این نماد با GBPUSD و GBPCHF دقت کنید.


تحلیل تکنیکال روزانه AUDCAD

علیرغم ضعف خریدار، فشار فروش خفیفی در بازار شاهد بودیم و قیمت دوباره موفق به تثبیت بالای سطح مقاومتی شده است. فعلاً توصیه به هولد بودن داریم.


تحلیل تکنیکال روزانه AUDCHF

خریداران با قدرت موفق به فتح مقاومت ها به صورت پی در پی شدند اما در گام اخیر شاهد ورود فروشنده نیز هستیم. با توجه به رشد بی وقفه قیمت، انتظار داریم مدتی نوسانات نزولی اصلاحی بر این نماد حاکم باشد.


تحلیل تکنیکال روزانه AUDJPY

مشابه با نماد AUDCHF خریداران با قدرت موفق به فتح مقاومت ها به صورت پی در پی شدند اما در گام اخیر شاهد ورود فروشنده نیز هستیم. با توجه به رشد بی وقفه قیمت، انتظار داریم مدتی نوسانات نزولی اصلاحی بر این نماد حاکم باشد.



تحلیل تکنیکال روزانه AUDNZD

اصلاح نزولی که منتظرش بودیم شکل نگرفت و با محرک نشست RBNZ این نماد دوباره وارد نوسانات صعودی شد. شکسته شدن کانال نهایی می تواند منجر به ریزش سنگین بشود چون از دید الیوتی هم یک ساختار 5-موجی را تمام کرده است.


تحلیل تکنیکال روزانه NZDCAD

مطابق با تحلیل ارائه شده، هدف 0.87 نیز فتح شد. در حال حاضر در یک باکس بین یک حمایت و یک مقاومت در نوسان است و شکسته شدن این باکس نوید آغاز دوباره نوسانات روندی را خواهدداد.



تحلیل تکنیکال روزانه NZDCHF

مشابه با نمادهای AUDCHF و AUDJPY این نماد نیز آماده یک اصلاح نزولی است. در سطوح پایین تر به دنبال فرصت های خرید خواهیم بود.


تحلیل تکنیکال روزانه NZDJPY

پس از تحقق هدف ما و مشابه با نمادهای AUDCHF و AUDJPY و NZDCHF این نماد نیز آماده یک اصلاح نزولی است. در سطوح پایین تر به دنبال فرصت های خرید خواهیم بود.



تحلیل تکنیکال روزانه CADCHF

بعد از یک رالی سنگین، به محدوده مقاومتی سنگینی رسیده و اصلاح نزولی نیرومندی در پیش است.



تحلیل تکنیکال روزانه CADJPY

مشابه با نماد CADCHF بعد از یک رالی سنگین، به محدوده مقاومتی سنگینی رسیده و اصلاح نزولی نیرومندی در پیش است.



تحلیل تکنیکال روزانه CHFJPY

پس از یک رشد مناسب به محل تلاقی مقاومت سنگین استاتیک با سقف کانال تکثیرشده رسیده و اصلاح نزولی نیرومندی در پیش است.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...