تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا،نفت و سایر شاخص ها

2020/08/14 | 1399/05/24

تحلیل تکنیکال روزانه Gold

با اعلام ناگهانی خبر کشف واکسن کرونا، طلا به شدت تضعیف شده و یک سطح حمایتی را با قدرت شکسته است. در حال حاضر به سطح حمایتی بعد و کف کانال رسیده و انتظار رشد داریم. در صورتی که این محدوده حمایتی از کف برود، ریزش سنگینی در طلا انتظار خواهیم داشت و هدف 2600 دلار دور از دسترس خواهدشد.

تحلیل تکنیکال روزانه Oil

همگام با ریسک پذیری موجود در بازارها، به نظر می رسد که نفت نیز به زودی از سطح 45 دلار عبور کرده و به سمت میانه های کانال 60 دلاری صعود خواهدداشت. اصلاح های نزولی فرصت خرید تلقی می شوند.

تحلیل تکنیکال روزانه شاخص Dow Jones

مطابق با تحلیل ارائه شده، الگوی Gartley نزولی شکل گرفته صرفاً منجر به یک اصلاح کوتاه مدت شد و دوباره خریداران ورود داشتند اما با برخورد قیمت به محدوده سقف دو کانال صعودی و نیز کف شکسته شده قبلی، تقاضا کاهش یافت و قیمت دچار ریزش تا حمایت کنونی شد. در حال حاضر بایستی منتظر ماند و دید که آیا خریداران موفق به فتح سقف ماژور در ماه فوریه 2020 می شوند یا خیر. حمایت 27593 در صورت شکسته شدن مقدمه اصلاح نزولی دامنه داری خواهدبود.

تحلیل تکنیکال روزانه شاخص DAX

مشابه با شاخص داوجونز، به نظر می رسد اینجا هم پس از یک اصلاح نزولی مناسب، روند صعودی از سر گرفته شده و شاهد فتح سقف تاریخی شاخص دکس باشیم. شکسته شدن حمایت 12250 اما می تواند مقدمه یک اصلاح نزولی سنگین باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه Bit Coin

بعد از مدتها اصلاح زمانی و قیمتی، به نظر می رسد یک موج جدید صعودی در جریان باشد که ادامه آن بستگی به شکسته شدن مقاومت فعلی در محدوده 12000 دلار دارد. اهداف صعودی به ترتیب 13350 و سپس 16400 دلار هستند. تا زمانی که قیمت زیر 10400 نیامده، این تحلیل معتبر است.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...