تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا،نفت و سایر شاخص ها

2020/09/04 | 1399/06/14

تحلیل تکنیکال روزانه Gold

مطابق با تحلیل ارائه شده، قیمت از محدوده حمایتی و کف کانال برگشت قدرتمندی داشته و در حال حاضر در صورت شکست سطح 2021 انتظار ثبت سقف جدید خواهیم داشت. هدف درازمدتی طلا 2600 دلار می باشد و تا زمانی که قیمت بالای 1865 می باشد، این سناریو معتبر است. شکسته شدن حمایت 1865 به منزله عدم تحقق هدف 2600 دلاری خواهدبود.

تحلیل تکنیکال روزانه Oil

پس از تحقق هدف قیمتی 45 دلاری و پر شدن گپ قیمتی، قیمت وارد یک فاز ساید و بدون روند شده است. تا زمانی که در این باکس نوسان می کند نوسان گیری توصیه می شود و با شکسته شدن آن حرکت روندی خواهیم داشت. در حال حاضر فشار سنگینی روی محدوده حمایتی پایین باکس وارد می شود.

تحلیل تکنیکال روزانه شاخص Dow Jones

قیمت با قدرت از سقف کانال هم عبور کرده است. تا زمانی که حمایت 28200 نشکسته، انتظار ادامه روند صعودی داریم. در دور آخر فشار فروش زیاد شده و احتمال شکست حمایت می رود. توصیه به بستن پوزیشن های خرید داریم.

تحلیل تکنیکال روزانه شاخص DAX

مشابه با شاخص داوجونز، به نظر می رسد اینجا هم پس از یک اصلاح نزولی مناسب، روند صعودی از سر گرفته شده و شاهد فتح سقف تاریخی شاخص دکس باشیم. شکسته شدن حمایت 12250 اما می تواند مقدمه یک اصلاح نزولی سنگین باشد.

تحلیل تکنیکال روزانه Bit Coin

بعد از مدتها اصلاح زمانی و قیمتی، به نظر می رسد یک موج جدید صعودی در جریان باشد که ادامه آن بستگی به شکسته شدن مقاومت فعلی در محدوده 12000 دلار دارد که البته زیر ضرب دوباره خریداران قرار گرفته است. با این حال دفع شدن قیمت از سقف کانال کوچکتر می تواند هشدار فیک بودن این شکست اخیر را صادر کند. شکسته شدن کانال صعودی اخیر به منزله آغاز یک اصلاح نزولی خواهدبود که فرصت خرید در سطوح پایین تر را فراهم می کند. اهداف صعودی به ترتیب 13350 و سپس 16400 دلار هستند. تا زمانی که قیمت زیر 7500 نیامده، این تحلیل معتبر است.

مطالب مشابه

مشاهده همه
تحلیل تکنیکال روزانه DTA - طلا، نفت و سایر شاخص‌ها

تحلیل تکنیکال روزانه Gold به نظر می رسد...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای فرعی

تحلیل تکنیکال روزانه EURAUD اصلاح صعودی...

تحلیل تکنیکال روزانه DTA - جفت ارزهای اصلی

 تحلیل تکنیکال روزانه  EURUSD ...