تحلیل تکنیکال هفتگی۲۶ ژانویه ۲۰۲۰

2020/01/26 | 1398/11/06
تحلیل شمعی هفتگی - WTA , EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY , EURAUD , EURNZD , EURCAD , EURCHF , EURJPY , EURGBP , GBPAUD , GBPNZD , GBPCAD , GBPCHF , GBPJPY , AUDCAD , AUDCHF , AUDJPY , AUDNZD , NZDJPY , CADCHF , CADJPY , CHFJPY

تحلیل تکنیکال هفتگی  EURUSD

در هفته اخیر تراکم پر قدرت چند ماهه شکسته شد و بنظر می رسد باید به یک دوره ریزش میان مدتی تا 1.065 خوشبین بود. برای کوتاه مدت 1.107 مقاومت کلیدی محسوب می شود و تا زمانی که سقف 1.122 به بالا نشکند خرید در این جفت ارز در میان مدت توصیه نمی شود.

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  GBPUSD

پس از رشد اولیه در قالب یک ساختار 5 موجی بنظر می رسد در اصلاحی 2orB باشیم. برای کوتاه مدت توصیه به خرید نمی شود و انتظار داریم برای مدتی شاهد اصلاح قیمتی یا زمانی برای ریکاور کف موج 2orB باشیم.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی  AUDUSD

در چند ماه اخیر قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است. بنظر می رسد با توجه به ساختار کارکشن در میان مدت کانال به پایین بشکند اما مادامیکه کانال به پایین نشکسته بهترین استراتژی معاملاتی نوسان گیری بین کف و سقف کانال است.

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDUSD

بنظر می رسد قیمت در حال ساخت موج 4 بزرگ است. انتظار می رود برای مدتی در یک محدوده تراکمی نوسان کند تا شرایط برای رشد مجدد در قالب موج 5 فراهم شود. هر چه فرسایش قیمت در موج 4 بیشتر باشد موج 5 ام قوی تری خواهیم داشت.

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  USDCAD

قیمت در دو کانال در حال نوسان است یکی کانال کوتاه مدتی و دیگری کانال میان مدتی. برای کوتاه مدت نوسان گیری بین کف و سقف کانال کوتاه مدتی و در میان مدت نوسان گیری بین کف و سقف کانال میان مدتی توصیه می شود.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی USDCHF

بنظر می رسد قیمت با یک ترکیب ABC در حال تکمیل ساختار کاهشی خود است. انتظار می رود قیمت در یک ترکیب فرسایشی کاهشی به محدوده 0.94 تا 20 مارچ برسد. اصلاح های موقت رو به بالا فرصت های فروش بهتری تولید می کند.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

پس از یک ریزش سنگین، از سپتامبر شاهد رشد قیمت هستیم. بنظر می رسد با توجه به ساختار کارکشن در میان مدت مجدد بتوان به یک ریزش قوی خوشبین بود. شکسته شدن تراکم کوتاه مدتی به سمت پایین می تواند رسماً سیگنال فروش تلقی شود. نظر به اینکه در زون پر قدرت زمانی سقف هستیم کم کم باید خود را برای شکست تراکم به پایین آماده کنیم. در صورت شکست تراکم سیگنال فروش میان مدتی صادر می شود.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی EURAUD

در شش ماه اخیر قیمت موفق به شکستن سطح حمایتی نشد. گام آخر افزایشی نیز بنظر می رسد حمله به خط مقاومت مورب باشد. در صورتی که خط مورب نزولی به بالا بشکند یک دوره قوی افزایش قیمت را شاهد خواهیم بود. مادامیکه حمایت قوی یا مقاومت قوی نشکسته نوسان های ریز در این تراکم بهترین استراتژی معاملاتی است.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی EURNZD

شاهد شکل گیری آرایش Shark در این جفت ارز هستیم. بنظر می رسد با توجه به HD شکل گرفته در میان مدت شاهد رشد باشیم. در صورتی که 1.6926 به بالا بشکند می توان انتظار داشت رشد قوی را تجربه کند تا زمانی که سطح مورد نظر نشکند توصیه به خرید نمی شود چرا که بازار در سه ماه اخیر به فروش عادت کرده است.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCAD

بنظر می رسد که شاهد تکمیل یک آرایش ABC بزرگ هستیم. در حال حاضر قیمت در حال تکمیل موج 5 از C بزرگ است هر چه به محدوده نشان داده شده نزدیک شود شرایط برای چرخش قوی مهیا تر می شود. در صورت رسیدن به هدف مورد اشاره انتظار داریم سطح تقاضا در بازار مجدد رشد کند.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCHF

پس از خروج قیمت از محدوده تراکمی، بنظر می رسد در وضعیت تکمیل موج 3 کاهشی با هدف نشان داده شده باشد. در میان مدت انتظار داریم از محدوده قیمت رشد موقتی در قالب موج 4 شاهد باشیم و سپس یک دور دیگر برای کاهش قوی موج 5 که پک کاهشی تکمیل شود.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی EURJPY

پس از ریزش اولیه سنگین بنظر می رسد قیمت در حال یک اصلاح ضعیف باشد. هر چه قیمت به محدوده مشخص شده نزدیک شود شرایط برای فروش مناسب تر خواهد بود. در میان مدت انتظار می رود شاهد شکست پر قدرت کانال به پایین باشیم. در صورت شکسته شدن کانال  احتمال افت میان مدتی وجود دارد.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی EURGBP

قیمت در  سه سال اخیر در یک محدوده خنثی در نوسان است از سال 2017 قیمت هیچ گاه موفق به شکست سطح حمایتی نشده است. بنظر می رسد قیمت های فعلی برای فروش جذاب نباشد و معامله گران در تایم فریم پایین دنبال فرصت های خرید میان مدتی باشند. مادامیکه حمایت مورد اشاره با قدرت به پایین نشکند فروش در قیمت های فعلی توجیه ندارد.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPAUD

قیمت در چند ماه اخیر تحت حمایت قوی خط روند صعودی بوده است. بنظر می رسد تا زمانی که خط روند از دست نرود می توان امید داشت به رشد تا 1.962. آخرین گام کاهشی حمله به خط روند بوده به همین واسطه خریداراها جسارت خرید پر قدرت را ندارند. در صورتی که خط روند صعودی در میان مدت از دست برود انتظار کاهش قوی وجود دارد. مادامیکه خط روند شکسته نشود توصیه به فروش نمی شود.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPNZD

بنظر می رسد پس از یک رشد اولیه، قیمت در فاز اصلاحی موج 2orB باشد. هر چه قیمت به شکل کند به محدوده قیمتی و زمانی نشان داده شده نزدیک شود شرایط برای خرید مهیا تر می شود. در میان مدت برای خرید قوی از تریگر مناسب استفاده کنید.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCAD

بنظر می رسد خط روند صعودی سطح حمایت پر قدرتی باشد و یک دور رشد قوی دیگر تا 1.85 را شاهد باشیم. مادامیکه خط روند صعودی با قدرت شکسته نشود در میان مدت احتمال رشد قوی بیش از افت است. معامله گران در تایم فریم پایین دنبال خرید مناسب با تریگر باشند.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCHF

بنظر می رسد پس از یک رشد اولیه، قیمت در فاز اصلاحی موج 2orB باشد. هر چه قیمت به شکل کند به محدوده قیمتی و زمانی نشان داده شده نزدیک شود شرایط برای خرید مهیا تر می شود. در میان مدت برای خرید قوی از تریگر مناسب استفاده کنید.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPJPY

بنظر می رسد قیمت در وضعیت اصلاحی موج 4 باشد در کوتاه مدت محدوده خط روند صعودی می تواند نقش حمایتی قوی را بازی کند. در صورتی که سطح 144.53 با قدرت به بالا بشکند رسماً استارت حرکت افزایشی موج 5 میخورد.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCAD

در چند ماه اخیر قیمت در محدوده 0.883 تا 0.914 در نوسان بوده و هیچ گاه از این محدوده فراتر نرفته است. بنظر می رسد با توجه به اینکه ترند کوتاه مدتی به پایین شکسته شده یک دور دیگر افت تا محدوده کف خنثی دور از انتظار نباشد. در میان مدت فعلاً تا زمانی که از محدوده رنج بلند مدتی خارج نشده بهترین استراتژی معاملاتی نوسان گیری می باشد.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCHF

قیمت در یک ساختار کانالیزه نزولی در نوسان است. بنظر می رسد با توجه به شکسته شدن تراکم کوتاه مدتی بتوان به افت میان مدتی این جفت ارز تا کف کانال در محدوده 0.625 خوشبین بود. اصلاح های احتمالی رو به بالا فرصت فروش ارزیابی می شود و مادامیکه سقف کانال نزولی به بالا شکسته نشود خرید توصیه نمی شود.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDJPY

پس از یک ریزش سنگین، از سپتامبر شاهد رشد قیمت هستیم. بنظر می رسد با توجه به ساختار کارکشن در میان مدت مجدد بتوان به یک ریزش قوی خوشبین بود. شکسته شدن تراکم کوتاه مدتی به سمت پایین می تواند رسماً سیگنال فروش تلقی شود. نظر به اینکه در زون پر قدرت زمانی سقف هستیم کم کم باید خود را برای شکست تراکم به پایین اماده کنیم. در صورت شکست تراکم سیگنال فروش میان مدتی صادر می شود.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDNZD

شاهد شکل گیری آرایش Shark هستیم و ظرف زمان کف هم تکمیل شده است. نظر به اینکه دوره کاهشی این جفت ارز دو ماه است برای بازگشت اطمینان به خرید معامله گران بهتر است منتظر شکست سطح 1.0469 بمانند در صورت شکست این سطح می توان دنبال فرصت های خرید بود.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDJPY

بنظر می رسد قیمت در حال ساخت موج 4 بزرگ است انتظار می رود برای مدتی در یک محدوده تراکمی نوسان کند تا شرایط برای رشد مجدد در قالب موج 5 فراهم شود. هر چه فرسایش قیمت در موج 4 بیشتر باشد موج 5 ام قوی تری خواهیم داشت.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی CADCHF

در یک سال اخیر قیمت در یک محدوده جمع شونده در نوسان بوده است. قیمت از پایین تحت حمایت سطح پر قدرت مورب و از بالا زیر فشار عرضه خط افقی قرار دارد بنظر می رسد در میان مدت بهترین استراتژی معاملاتی نوسان گیری در همین تراکم باشد که یک سال بازار به این قیمت ها عادت کرده است.

 

تحلیل تکنیکال هفتگی CADJPY

در چند ماه اخیر، قیمت ریتم افزایشی بسیار ضعیفی داشته که باعث شد گام افزایشی این جفت ارز ساختار کارکشن به خود بگیرد. نظر به اینکه آخرین گام صعودی ریتم کندی دارد و شاهد واگرایی منفی نیز هستیم، شرایط برای افزایش عرضه فراهم است. در صورت شکسته شدن خط روند صعودی رسماً می توان به کاهش قوی میان مدتی خوشبین بود.

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  CHFJPY

پس از شکسته شدن تراکم کف، یک ریتم پر قدرت ایمپالس در این جفت ارز شاهد هستیم. بنظر می رسد 5 موجی 3 بزرگ خاتمه یافته و اکنون در اصلاحی موج 4 هستیم. هدف تیپیکال این موج در تصویر مشخص است. پس از کف سازی (کند شدن گام فروش 4) در تایم فریم های پایین می توان دنبال خرید بود.

مطالب مشابه

مشاهده همه