تحلیل تکنیکال هفتگی WTA - جفت ارزهای اصلی

2020/02/02 | 1398/11/13
EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY

تحلیل تکنیکال هفتگی EURUSD

بنظر می رسد قیمت در یک ساختار کارکشن کاهشی در حال افت است که این قضیه می تواند زمینه شکستن خط روند نزولی را در بلند مدت فراهم کند. تا زمانی که خط روند شکسته نشود توصیه به خرید نمی شود برای کوتاه مدت 1.0987 حمایت قوی محسوب می شود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  GBPUSD

بنظر می رسد تراکم موج 2orB با قدرت شکسته شده و در میان مدت بتوان به رشد تا 1.42 خوشبین بود برای کوتاه مدت 1.315 سطح حمایت قوی محسوب می شود و تا زمانی که کف 1.292 شکسته نشود هدف نشان داده شده معتبر خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی  AUDUSD

بنظر می رسد قیمت با الگو برداری از رفتار موج کاهشی قبل به سمت هدف 0.662 حرکت می کند انتظار داریم در یک ترکیب 5 موجی کاهشی بازوی CD ساخته شود. در کوتاه مدت اصلاح های احتمالی بیشتر فرصت فروش تلقی می شود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDUSD

با توجه به شکست روند کوتاه مدتی انتظار داریم قیمت بتواند در میان مدت به سمت هدف 0.6168 حرکت کند اصلاح های احتمالی فرصت فروش تلقی می شود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  USDCAD

قیمت در دو کانال در حال نوسان است یکی کانال کوتاه مدتی و دیگری کانال میان مدتی. برای کوتاه مدت نوسان گیری بین کف و سقف کانال کوتاه مدتی و در میان مدت نوسان گیری بین کف و سقف کانال میان مدتی توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDCHF

بنظر می رسد قیمت با یک ترکیب ABC در حال تکمیل ساختار کاهشی خود است. انتظار می رود قیمت در یک ترکیب فرسایشی کاهشی به محدوده 0.94 تا 20 مارچ برسد. اصلاح های موقت رو به بالا فرصت های فروش بهتری تولید می کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

پس از یک ریزش سنگین، از سپتامبر شاهد رشد قیمت هستیم. بنظر می رسد با توجه به ساختار کارکشن در میان مدت مجدد بتوان به یک ریزش قوی خوشبین بود. شکسته شدن تراکم کوتاه مدتی به سمت پایین می تواند رسماً سیگنال فروش تلقی شود. نظر به اینکه در زون پر قدرت زمانی سقف هستیم کم کم باید خود را برای شکست تراکم به پایین اماده کنیم. در صورت شکست تراکم سیگنال فروش میان مدتی صادر می شود.

مطالب مشابه

مشاهده همه