تحلیل تکنیکال هفتگی WTA - جفت ارزهای اصلی

2020/05/03 | 1399/02/14
EURUSD , GBPUSD , AUDUSD , NZDUSD , USDCAD , USDCHF , USDJPY

هفته منتهی به 3 می 2020

تحلیل تکنیکال هفتگی  EURUSD

بنظر می رسد پس از یک رشد اولیه در قالب موج اول، مدتی را قیمت در اصلاحی موج دوم قرار دارد. در صورتی که یک موج صعودی قدرتمند بتواند سطح 1.0991 را بشکند، می توان با حد ضرر زیر موج دوم، برای یک رشد میان مدتی خوب وارد معامله خرید شد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  GBPUSD

قیمت از بالا درگیر یک مقاومت استاتیک و از پایین درگیر حمایت داینامیک است. در کوتاه مدت تا زمانی که در این محدوده قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف توصیه می شود شکست هر یک از دو سطح بالا یا پایین (احتمال بالا بیشتر) می تواند نوید یک روند جدید حرکتی را بدهد. در حال تیپیکال انتظار می رود ریتم افزایشی به شکل نرم تا 30 زوئن ادامه دار باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی  AUDUSD

قیمت در یک ترکیب 5 موجی افزایشی به شکل شارپ در حال حرکت است. بنظر می رسد این ریتم بتواند تا حد فاصل 5 الی 16 ژوئن طول بکشد. و محدوده تیپیکال قیمتی برای رشد محدوده 0.6706 می باشد برای کوتاه مدت اصلاح های احتمالی فرصت خرید محسوب می شود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDUSD

قیمت به تبعیت از رشد قبل در حال اصلاح می باشد بنظر می رسد تا حدفاصل 4 الی 18 ژوئن پروسه که اصلاح طول بکشد محدوده تیپیکالی که برای مقاومت مد نظر است محدوده 0.6215 می باشد که قبلاً حمایت قوی بوده که تبدیل به مقاومت می شود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  USDCAD

در یک ساختار ایمپالس صعودی، بنظر می رسد قیمت در اصلاحی موج 4 خود باشد و محدوده اصلاحی 50% می تواند سطح مناسب برای تکمیل این موج باشد انتظار می رود در میان مدت قیمت به سمت 1.51 حرکت کند که هدف موج 5 است. توصیه می شود تا زمانی که تراکم موج چهارم به بالا نشکند اقدام به خرید نکنید.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDCHF

قیمت در یک ساختار بازشونده در نوسان است بنظر می رسد تا زمانی که قیمت در این ساختار نوسان می کند، بهترین استراتژی معاملاتی نوسان گیری بین کف و سقف این محدوده می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

قیمت در یک ساختار کانالیزه سه ساله در نوسان است بنظر می رسد تا زمانی که قیمت در این کانال قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

مطالب مشابه

مشاهده همه