تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های اصلی

2021/02/28 | 1399/12/10

هفته منتهی به 26 فوریه 2021

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  EURUSD

بنظر می رسد EURUSD در یک ترکیب پیچیده اصلاحی قرار دارد که امواج A و B ساخته شده و اکنون باید موج C را بسازد. ریزش سنگین الولیه بیانگر شروع موج C  می باشد. بنظر می رسد اصلاح های ضعیف رو به بالا فرصت فروش باشد. هدف تیپیکالی که برای میان مدت میت وان متصور بود 1.185 می باشد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  GBPUSD

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است بنظر می رسد تا زمانی که در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف کانال و فروش در محدوده سقف کانال مناسب باشد. مادامیکه این کانال شکسته نشود رویه نوسان گیری در این ساختار تغییر نکند.

تحلیل تکنیکال هفتگی  AUDUSD

بنظر می رسد 5 موجی افزایشی این جفت ارز خاتمه یافته و شتاب کاهشی قوی که پس از 5 رخ داده بخشی از یک ریزش بزرگ تر محسوب می شود. بنظر می رسد اصلاح های موقت رو به بالا فرصت فروش برای تارگت 0.74 باشد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDUSD

یک ترکیب ABC ساخته شد و قیمت رفلکس قوی به سقف کانال نشان داد. بنظر می رسد در کوتاه مدت قیمت در این کانال نوسان کند و در میان مدت در صورت شکست کانال میتوان رویه معامله گری را تغییر داد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  USDCAD

پس از ساخت ترکیب ABC و تکمیل ان در کف کانال، بنظر می رسد رشد قوی شکل گرفته بخشی از یک رشد بزرگ تر باشد. در صورتی که کانال به بالا بشکند احتمال رشد میان مدتی تقویت می شود. در کوتاه مدت فعلاً سقف کانال محدوده مقاومت محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDCHF

قیمت در یک ترکیب بازشونده در حال نوسان است. بنظر می رسد مادامیکه قیمت در این ساختار بازشونده در حال نوسان است خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف این محدوده جذاب باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است. بنظر می رسد مادامیکه قیمت در این کانال نوسان می کند خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی محسوب می شود.

مطالب مشابه

مشاهده همه