تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های اصلی

2021/05/09 | 1400/02/19

هفته منتهی به 7 می 2021

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  EURUSD

قیمت پس از یک رشد اولیه تا خط روند نزولی وارد مدار کاهشی شد. بنظر می رسد پس از مدتی گام ریزشی و کسب انرژی(در صورتی که ریزش شضعیف باشد) قیمت برای شکست خط روند نزولی گام برخواهد داشت. هدف تیپیکال میان مدتی این جفت ارز محدوده 1.245 میباشد. حمایت کلیدی این جفت ارز 1.185 است.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  GBPUSD

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است. بنظر می رسد مادامیکه قیمت در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی باشد. تا زمانی که کف کانال از دست نرود هدف میان مدتی 1.459 معتبر خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی  AUDUSD

ترکیب شکل گرفته در این جفت ارز شبیه سر و شانه سقف است ولی مادامیکه کف نشان داده شده از دست نرود توصیه به فروش نمی شود. برای کوتاه مدت نوسان در محدوده حمایت و مقاومت نشان داده شده پیش بینی می شود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDUSD

پس از اینکه یک ریزش اولیه شارپ در قالب abc داشتیم موج (A) بزرگ ساخته شد و قیمت با صالاح 62% موج (B) را تکمیل نمود انتظار می رود مادامیکه سقف (A) شکسته نشود قیمت کاهش تا 0.673 را تجربه کند. اصلاح های موقت رو به بالا بیشتر فرصت فروش خوب تلقی می شود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  USDCAD

بنظر می رسد قیمت با شتاب زیاد تمایل به شکست کف کانال پر قدرت نزولی را دارد. در صورتی که سقف 1.2664 به بالا نشکند احتمال ریزش میان مدتی تا 1.1787 وجود دارد. برای کوتاه مدت 1.2356 مقاومت محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDCHF

پس از انکه رشد قبلی معادل رشد قبل تر از ان شد و آرایش AB=CD معکوس تکمیل شد قیمت وارد مدار کاهشی شد انتظار داریم در میان مدت قیمت به سمت 0.86 که کف کانال است حرکت کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

در یک سال اخیر قیمت در یک محدوده خنثی بین 102 تا 112 در نوسان بوده است. بنظر می رسد پس از ریزش اولیه در قالب (A) اکنون در اصلاحی موج (B) باشیم که زمینه افت میان مدتی این جفت ارز را مهیا می کند. مادامی که محدوده مقاومتی با قدرت به بالا شکسته نشود در قیمت های فعلی توصیه به خرید نمی شود.

مطالب مشابه

مشاهده همه