تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های اصلی

2021/06/13 | 1400/03/23

هفته منتهی به 11 ژوئن 2021

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  EURUSD

بر اساس توالی سیکلی سقف بنظر یم رسد کم کم باید شاهد یک دوره سقف سازی در نمودار باشیم که موج D بزرگ را تکمیل می کند. انتظار می رود قیمت به مرور تا 6 آگوست به سمت محدوده قیمتی نشان داده شده حرکت کند. که پس از ان یک پرواز بلند انتظار داریم رخ دهد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  GBPUSD

قیمت در کوتاه مدت به سقف قیمتی برخورد کرده و بنظر می رسد در حال کسب انرژی برای رشد مجدد است. در صورتی که مدتی به همین شکل درجا بزنه دسته فنجان تکمیل شده و با شکست سقف به سمت سقف کانال صعودی حرکت می کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی  AUDUSD

پس از یک دوره رشد مدتی است قیمت در یک محدوده اصلاحی در نوسان است. بنظر می رسد در کوتاه مدت باید منتظر ساخت ترکیب ABC بود و پس از آن مجدد میت واند وارد مدار افزایشی شود. حمایت کلیدی برای موج C محدوده 0.75 می باشد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDUSD

پس از اینکه یک ریزش اولیه شارپ در قالب abc داشتیم موج (A) بزرگ ساخته شد و قیمت با صالاح 62% موج (B) را تکمیل نمود انتظار می رود مادامیکه سقف (A) شکسته نشود قیمت کاهش تا 0.673 را تجربه کند. اصلاح های موقت رو به بالا بیشتر فرصت فروش خوب تلقی می شود. شکست کانال کوتاه مدتی به سمت پایین می تواند سیگنال فروش تلقی شود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  USDCAD

قیمت در یک روند نزولی بسیار قوی در حرکت است. در کوتاه مدت به دلیل واگرایی مثبت و شکل گیری آرایش Ending میت وان به رشد موقت امیدوار بود ولی محدوده خط روند نزولی مجدد انتظار داریم سطح عرضه افزایش یابد.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDCHF

پس از انکه رشد قبلی معادل رشد قبل تر از ان شد و آرایش AB=CD معکوس تکمیل شد قیمت وارد مدار کاهشی شد انتظار داریم در میان مدت قیمت به سمت 0.86 که کف کانال است حرکت کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

شاهد شکل گیری آرایش گارتلی در بازار هستیم. محدوده قیمتی 110.22 تا 110.57 سطح کلیدی عرضه محسوب می شود. برای فروش میان مدتی حتماً از تریگر فروش استفاده کنید.

مطالب مشابه

مشاهده همه