تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های اصلی

2021/08/01 | 1400/05/10

هفته منتهی به 30 جولای 2021

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  EURUSD

قیمت در یک ترکیب ABC صالاحی، در حال ساخت موج C خود است. هدف تیپیکال قیمتی و زمانی در تصویر مشخص است، هر چه ظرف زمان پر شود و ظرف قیمت پر نشود مستعد رشد قوی تر خواهد بود. معامله گران برای خرید از تریگر مناسب در تایم فریم H1 استفاده کنند.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  GBPUSD

پس از ساخت ترکیب ABC، قیمت از محدوده حمایت با رشد تقاضا همراه شد. بنظر می رسد در حالت بدبینانه یک رشد تا سقف مقاومت به صورت ترکیب ABC داشته باشیم. اصلاح های موقت رو به پایین مادامیکه کف حمایتی از دست نرفته فرصت خرید تلقی می شود. برای خرید از تریگر تایم فریم H1 استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال هفتگی  AUDUSD

قیمت در یک ترکیب ABC در حال اصلاح و ساخت موج C خود است. بنظر می رسد هر چه قیمت به محدوده نشان داده شده نزدیک شود به واسطه شکل گیری آرایش BAT تقاضا میت واند رشد خوبی کند. برای خرید از محدوده مورد نظر از تریگر تایم فریم h1 استفاده کنید.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  NZDUSD

قیمت در حال ساخت موج C از یک ترکیب بزرگ ABC است. محدوده قیمتی پروجکشن 100% هدف تیپیکال این موج می باشد. اینکه در اخرین گام ریزشی شاهد کند شدن فروشنده ها هستیم خود می تواند پتانسیل چرخش را افزایش دهد. برای خرید میان مدتی از محدوده مورد نظر می توان از تریگر شکست همین تراکم اخری استفاده نمود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  USDCAD

پس از انکه 5 موجی اولیه در قالب موج 1orA زده شد. قیمت وارد اصلاحی 2orB با هدف تیپیکال 1.2313 شده است. با توجه به شتاب اولیه کاهش، بنظر می رسد احتمالاً اصلاحی 2orB به صورت ترکیب ABC باشد و برای رشد 3orC زمان بیشتری برای کف سازی لازم است.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDCHF

قیمت در تلاش افزایشی خود موفق به تاچ باند میانی چنگال نشد! این ضعف، با شکست باند پایینی چنگال عملاً قیمت را مستعد ریزش قوی تر می کند. در صورت شکسته شدن تریگر لاین انتظار داریم در میان مدت قیمت تا 0.86 کاهش را تجربه کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی USDJPY

بنظر می رسد بر اساس مدل نوسانات قیمت، در حال حاضر در موج 4 بزرگ باشیم که C از این موج ساخته می شود. محدوده 108 حمایت کلیدی این جفت ارز است و انتظار یک دور رشد دیگر در قالب موج 5 برای هدف 114 واحد داریم.

مطالب مشابه

مشاهده همه