تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های فرعی

2021/02/28 | 1399/12/10

هفته منتهی به 26 فوریه 2021

 

تحلیل تکنیکال هفتگی EURAUD

پس از تکمیل 5 موجی کاهشی، بنظر می رسد قیمت با شتاب بالا در حال بازگشت است. در صورت شکست کانال نزولی طولانی مدت انتظار داریم در میان مدت قیمت وارد مدار افزایشی مناسبی شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURNZD

پس از تکمیل ABC کاهشی، بنظر می رسد قیمت با شتاب بالا در حال بازگشت است. در صورت شکست کانال نزولی طولانی مدت انتظار داریم در میان مدت قیمت و ارد مدار افزایشی مناسبی شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCAD

قیمت با واگرایی مثبت از محدوده کف کانال برگشته. بنظر می رسد با تریگر مناسب می توان یک خرید برای دستکم رشد تا سقف کانال انجام داد. اصلاح های موقت رو به پایین بیشتر فرصت خرید تلقی می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCHF

قیمت با قدرت و شتاب بالا از محدوده خنثی دو ماهه خارج شد. بنظر می رسد اصلاحی فعلی موج 4 باشد و با هدف تیپیکال نشان داده شده می توان دنبال خرید برای یک موج 5 بود. هر چه ریتم اصلاحی 4 کندتر باشد خرید در موج 5 جذاب تر خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURJPY

قیمت در یک کانال صعودی در نوسان است بنظر می رسد مادامیکه این کانال شکسته نشود نوسان گیری بین کف و سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی محسوب می شود.ریتم آرام رشد در گام آخر کمی خطرناک است که باید احتیاط کرد.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURGBP

قیمت شاهد شکل گیری آرایش پر قدرت Crabمی باشد بنظر می رسد از محدوده اکستنش 162% کم کم باید خود را برای یک دور رشد قوی آماده کرد. برای خرید میان مدتی از تریگر مناسب استفاده کنید. هدف رشدی که می توان متصور بود 0.8909 می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPAUD

پس از رشد اولیه و اصلاح پس از ان بنظر می رسد دور جدید رشد بازار برای تارگت 1.8297 آغاز شده باشد. برای کوتاه مدت اصلاح های کوچک فرصت خرید خواهد بود محدوده حمایت قوی در تصویر مشخص است.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPNZD

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است مادامیکه قیمت در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف بهترین استراتژی معاملاتی محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCAD

قیمت در یک ترکیب ABC در حال رشد است. بنظر می رسد به دلیل کندی موج C کم کم باید خود را برای یک دور چرخش آماده کرد. در صورت شکسته شدن تراکم به پایین رسماً سیگنال فروش صادر می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCHF

قیمت در یک موج قدرتمند جنبشی قرار دارد. موج 3 از 3 خاتمه یافته و اکنون قیمت در حال اصلاح برای موج 4 از 3 بزرگ است. هدف تیپیکال این موج در تصویر مشخص است. پس از اصلاح میتوان مجدد برای موج 5 از 3 صعودی اقدام کرد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPJPY

قیمت در یک موج قدرتمند جنبشی قرار دارد. موج 3 از 3 خاتمه یافته و اکنون قیمت در حال اصلاح برای موج 4 از 3 بزرگ است. هدف تیپیکال این موج در تصویر مشخص است. پس از اصلاح میتوان مجدد برای موج 5 از 3 صعودی اقدام کرد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCAD

پس از پر کردن زمان سقف، قیمت با قدرت زیاد در حال کاهش است. بنظر می رسد موج جدید کاهشی بر خلاف امواج کاهشی قبل پر قدرت باشد. در صورت شکسته شدن خط روند در میان مدت می توان دنبال فرصت های فروش بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCHF

قیمت در یک ساختار صعودی قرار دارد که هر بار کف ها و سقف های بالاتر ثبت می کند. دور آخر کاهش بنظر می رسد نسبت به ریزش های قبل قوی تر و محکم تر باشد. بنابراین احتمال اینکه این ریزش تمام یک ریزش نباشد بسیار است اصلاح های موقت و ضعیف رو به بالا می تواند فرصت فروش تلقی شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDJPY

قیمت با تاچ سقف کانال موج 5 صعودی را تمام کرد. بنظر میرسد اصلاح های موقت رو به بالا فرصت فروش باشد. در کوتاه مدت حمایت محدوده کف کانال است و شکستن کانال به پایین می تواند نوید ریزش میان مدتی بدهد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDNZD

قیمت در یک ترکیب ABC در حال رشد است. بنظر می رسد هدف تیپیکالی که برای موج C می توان در نظر گرفت محدوده سقف کانال فرضی باشد که در تصویر مشخص شده است. اصلاح های احتمالی فرصت خرید بهتر می دهد.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCAD

قیمت در یک کانال صعودی در نوسان است بنظر میرسد مادامیکه قیمت در این کانال قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف کانال مناسب است. بخاطر جنس کارکشن رشد در میان مدت احتمال شکست کانال به پایین وجود دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCHF

پس از شکست کانال به بالا رشد قوی کرد. اما در کوتاه مدت قیمت با اهنگ تندی در حال افت است. در کوتاه مدت محدوده سقف کانال احتمالاً نقش حمایت بازی  کند اما در میان مدت احتمال افت بیشتر بخاطر شتاب ریزش وجود دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDJPY

قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی قرار دارد مادامیکه قیمت در این کانال نوسان می کند خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف بهترین استراتژی معاملاتی محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADCHF

قیمت یک محدوده مقاومتی بسیار پر قدرت را شکسته است. بنظر می رسد پول بک به مقاومت شکسته شده که در تصویر مشخص است برای خرید مناسب باشد. مادامیکه قیمت با قدرت به زیر خط بنفش بازنگردد احتمال رشد بیشتر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADJPY

قیمت در یک ساختار کاناالیزه صعودی در نوسان است مادامیکه قیمت در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف بهترین استراتژی معاملاتی می باشد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  CHFJPY

قیمت در یک ساختار بازشونده در حالن وسان است. بنظر می رسد مادامیکه قیمت در این ساختار نوسان می کند خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف این ساختار بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

مطالب مشابه

مشاهده همه