تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های فرعی

2020/07/07 | 1399/04/17

هفته منتهی به7 جولای  2020

 

تحلیل تکنیکال هفتگی EURAUD

قیمت در حال نزدیک شدن به حمایت 16 ماه اخیر خود است بنظر میرسد در میان مدت محدوده حمایتی نشان داده شده یک سطح قوی برای بالا رفتن تقاضا باشد و مادامیکه حمایت از دست نرود فروش در قیمت های فعلی توصیه نمی شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURNZD

قیمت در محدوده پر قدرت حمایتی قرار دارد که هم پوشانی خط روند صعودی و اصلاحی 78% می باشد بنظر می رسد با توجه به شتاب پایین کاهشی در میان مدت بتوان به رشد مجدد این نمودار خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCAD

پس از یک رشد اولیه، مدتی است قیمت در اصلاحی موج 2orB قرار دارد. در صورت فتح پر قدرت سطح 1.541 می توان به رشد میان مدتی جفت ارز خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCHF

در دو سال اخیر قیمت در یک کانال نزولی در نوسان است بنظر می رسد مادامیکه کانال به بالا شکسته نشود خرید در محدوده کف کانال و فروش در محدوده سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURJPY

قیمت در یک ساختار ایمپالس صعودی قرار دارد که بنظر می رسد گام جاری، اخرین موج افزایشی برای هدف تیپیکال 127 باشد. در کوتاه مدت اصلاح های احتمالی در تایم فریم های پایین تر فرصت خرید محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURGBP

قیمت در یک ساختار کارکشن صعودی به صورت کانال حرکت می کند. مادامیکه کانال به پایین نشکند خرید در محدوده کف و فروش در محددوه سقف کانال توصیه می شود در صورت شکست کانال در میان مدت(به دلیل جنس روند) افت قدرتمندی را شاهد خواهیم بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPAUD

قیمت در حال نزدیک شدن به حمایت سه سال  اخیر خود است بنظر میرسد در میان مدت محدوده حمایتی نشان داده شده یک سطح قوی برای بالا رفتن تقاضا باشد و مادامیکه حمایت از دست نرود فروش در قیمت های فعلی توصیه نمی شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPNZD

با توجه به شکسته شدن پر قدرت خط روند صعودی کوتاه مدتی، بنظر می رسد در میان مدت بتوان به افت تا کف کانال عریض خوشبین بود. برای کوتاه مدت محدوده 1.99 می تواند مقاومت قوی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCAD

در کوتاه مدت قیمت در یک ساختار کانالیزه در نوسان است تا زمانی که قیمت در این کانال قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف کانال توصیه می شود. در صورت شکست خط مورب نزولی می توان به رشد تا سقف کانال خوشبین بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCHF

قیمت با یک ترکیب افزایشی ABC به سمت سقف کانال حرکت می کند. هدف تیپیکال رشد محدوده مشخص شده فیبویی می باشد و در صورت رسیدن قیمت به محدوده مورد نظر مجدد انتظار افزایش عرضه داریم.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPJPY

در کوتاه مدت قیمت در یک ساختار کانالیزه صعودی در نوسان است بنظر می رسد تا زمانی که قیمت از این کانال خارج نشود بهترین استراتژی نوسان گیری بین کف و سقف کانال برای هدف E باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCAD

پس از شکسته شدن کانال نزولی دو ساله انتظار می رود قیمت در میان مدت به سمت تارگت حداقل 0.988 حرکت کند. برای کوتاه مدت 0.905 می تواند یک تراز حمایتی کلیدی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCHF

قیمت در یک گام 5 موجی افزایشی به سمت هدف نشان داده شده حرکت می کند. بنظر می رسد در میان مدت شاهد رشد بیشتر باشیم اما در کوتاه مدت اصلاح های احتمالی از محدوده مورد نظر می تواند در  قالب موج B بزرگ باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDJPY

قیمت در یک ساختار پر قدرت افزایشی به سمت تارگت موج 3 حرکت می کند. هدف این موج محدود ای است که در تصویر مشخص است. برای کوتاه و میان مدتی اصلاح های احتمالی فرصت خرید محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDNZD

پس از تکمیل موج 1orA بنظر می رسد دوره ای به شکل فرسایشی و کند، شاهد اصلاح قیمتی و زمانی باشیم در محدوده قیمتی و زمانی تیپیکال نشان داده شده انتظار رشد مجدد در قالب 3orC را داریم.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCAD

در دو سال اخیر قیمت در یک کانال نزولی در نوسان است بنظر می رسد مادامیکه کانال به بالا شکسته نشود خرید در محدوده کف کانال و فروش در محدوده سقف کانال بهترین استراتژی معاملاتی باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCHF

قیمت در مواجهه با دو خط روند نزولی قدرتمند قرار دارد بنظر می رسد سطح محکمی پیش روی این جفت ارز باشد. مادامیکه قیمت از سد این محدوده عبور نکند بنظر نمی رسد برای خرید مناسب باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDJPY

قیمت در کوتاه مدت در یک کانال صعودی در نوسان است. بنظر می رسد برای کوتاه مدت کف کانال حمایت خوبی باشد ولی در میان مدت مجدد رهسپار ساخت یک سقف جدید برای سقف کانال شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADCHF

با توجه به شکسته شدن پر قدرت سطح حمایت دو ساله بنظر می رسد این سطح برای آینده نقش مقاومت کلیدی را بازی کند. هر چه قیمت به محدوده مورد نظر نزدیک شود شرایط برای فروش مهیا تر می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADJPY

کانال کوتاه مدت با قدرت به بالا شکسته شد و بنظر می رسد مقاومت پیش رو سقف کانال باشد. با توجه به شتاب بالای رشد، در صورت شکسته شدن 84.95 می توان به رشد میان مدتی خوشبین بود.

 

 

 تحلیل تکنیکال هفتگی  CHFJPY

در ماه های اخیر قیمت هرگز نتوانست از سد محدوده مقاومتی عبور کند و برای کوتاه مدت نقش مقاومت کلیدی را دارد در صورت شکست مقاومت در میان مدت هدف رشد محدوده 118.2 می باشد.

مطالب مشابه

مشاهده همه