تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های فرعی

2021/09/19 | 1400/06/28

هفته منتهی به 17 سپتامبر 2021

 

تحلیل تکنیکال هفتگی EURAUD

قیمت در یک کانال صعودی قوی در نوسان است. بنظر می رسد مادامی که قیمت در این کانال قرار دارد خرید در محدوده کف و فروش در محدوده سقف بهترین استراتژی معاملاتی محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURNZD

قیمت موفق به فتح خط روند نزولی نشد و با قدرت تراکم چند ماهه اخیر به پایین شکست. بنظر می رسد مادامیکه خط روند نزولی شکسته نشود احتمال کاهش قیمت تا 1.58 وجود دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCAD

بنظر میرسد ترکیب 5 موجی نزولی خاتمه یافته و قیمت مستعد یک رشد قوی است. در صورتی که خط گردن آرایش سر و شانه به بالا بشکند انتظار داریم در میان مدت به سمت حداقل 1.57 حرکت کند. شکسته شدن خط بنفش به عنوان سیگنال خرید میان مدتی تلقی می شود و در کوتاه مدت پیش بینی می شود افت ها بسیار ضعیف و موقت باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCHF

بنظر می رسد خط روند نزولی میان مدتی شکسته شده و انتظار می رود قیمت بتواند تا 1.12 رشد کند. مادامیکه کف 1.07 نشکند هدف مورد اشاره معتبر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURJPY

پس از شکسته شدن خط روند نزولی، گام نخست افزایش برای تاچ 130.5 برداشته شد و بنظر می رسد اصلاحی موقت رو به پایین فرصت خرید مجدد برای هدف 132.5 باشد. حمایت قوی پیش رو 128تا 128.5 واحد می باشد. زون پر قدرت زمانی نیز در تصویر مشخص شده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURGBP

بنظر می رسد ترکیب ABC بزرگ خاتمه یافته و قیمت بشدت مستعد یک رشد بزرگ است. شکل گیری ساختار Ending بیانگر میل به چرخش قوی است. در صورتی که کانال نهایی به بالا بشکند، رسماً سیگنال خرید میان مدتی صادر می شود. برای کوتاه مدتی، نوسان زیر سقف کانال پیش بینی می شود. شکست کانال به بالا می تواند زمینه رشد تا 0.91 را فراهم کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPAUD

پس از تکمیل موج 3 قیمت وارد اصلاحی 4 شد. شتاب بالای کاهش در موج 4 بیانگر ان است که ممکن است مدتی در اصلاحی 4 خود زمان بیشتری سپری کند تا انرژی بیشتری برای رشد پیدا کند. پس از مدتی اصلاح زمانی، مجدد انتظار رشد تا 1.95 واحد داریم.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPNZD

پس از شکسته شدن کانال صعودی، بنظر میرسد شرایط برای ریزش مهیا شده باشد. مقاومت پیش روی نمودار 1.967 و هدف کاهش 1.88 می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCAD

در چند ماه اخیر قیمت در یک محدوده خنثی در نوسان بوده است. بنظر می رسد تا زمانی که این تراکم حرکتی این جفت ارز است بهترین استراتژی نوسان گیری در این محدوده خنثی باشد. در کوتاه مدت شکسته شدن خط روند نزولی سیگنال خرید محسوب می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCHF

بنظر می رسد عزمی برای شکست تراکم موج 4 ایجاد شده است. تثبیت قیمت بالای محدوده می تواند زمینه رشد میان مدتی برای هدف سقف کانال را ایجاد کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPJPY

قیمت در یک کانال صعودی قوی در حال رشد است. مادامی که قیمت در این کانال قرار دارد نوسان گیری بین کف و سقف کانال توصیه می شود. برای کوتاه مدت برای خرید از تریگر تایم فریم یک ساعته استقاده کنید. (شکست خط روند نزولی کوتاه مدت) در صورت شکست خط روند نزولی انتظار رشد میان مدتی در قالب موج 5 داریم.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCAD

پس از تکمیل 5 موجی نزولی، شاهد شکسته شدن خط روند نزولی هستیم. بنظر می رسد 0.924 حمایت قوی پیش روی نمودار باشد و در میان مدت احتمال رشد تا 0.965 وجود دارد. مادامیکه کف 5 نشکند هدف رشد معتبر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCHF

قیمت در یک روند نزولی کوتاه مدتی در نوسان است. بنظر می رسد اصلاح های موقت رو به پایین فرصت مناسبی برای شکست روند ایجاد کند. شکسته شدن خط روند نزولی رسماً سیگنال خرید میان مدتی صادر می کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDJPY

پس از آنکه قیمت با واگرایی مثبت وارد مدار افزایشی شد شاهد شکست سقف قبل هستیم و احتمال دارد اصلاح های موقت رو به پایین فرصت مناسب خرید ایجاد کند. حمایت  کلیدی پیش روی نمودار 79.40-79.80 می باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDNZD

بنظر می رسد کانال صعودی کوتاه مدتی با قدرت به پایین شکسته شده و در کوتاه مدت اصلاح های موقت رو به بالا فرصت فروش تلقی می شود. انتظار می رود در میان مدت قیمت در تکمیل موج C بزرگ به سمت کف کانال نزولی حرکت کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCAD

شاهد شکسته شده کانال نزولی هستیم. بنظر می رسد قیمت در یک ساختار ایمپالس به سمت هدف مشخص شده حرکت کند. حمایت کوتاه مدتی نمودار محدوده 0.89 میباشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCHF

با توجه به شکسته شدن کانال نزولی کوتاه مدت، به سمت سقف کانال عریض حرکت خواهد کرد. اصلاح های موقت رو به پایین فرصت خرید و مادامیکه قیمت کف 0.62 را نشکند هدف سقف کانال در 0.7 معتبر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDJPY

پس از شکسته شدن کانال نزولی، بنظر می رسد اصلاح های موقت رو به پایین فرصت خرید تلقی شود انتظار داریم مادامی که کف E نشکند قیمت به سمت خط مورب رسم شده حرکت کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADCHF

پس از رشد اولیه و تکمیل موج 3 بزرگ، مدتی است که قیمت در حال استراحت و تکمیل موج 4 خود است. در صورتی که تراکم با قدرت به بالا شکسته شود می توان دنبال فرصت های خرید در قالب موج 5 بزرگ بود. برای کوتاه مدت انتظار داریم فعلاً برای تکمیل موج 4 زمان بیشتری را صرف کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADJPY

قیمت در یک دوره فرسایش ی  قوی در حال ساخت موج 4 خود است. ترکیب موج 4 به صورت ABCDE می باشد که در حال حاضر در وضعیت ساخت E است. هر چه قیمت به خط روند صعودی نزدیک شود جذابیت سرمایه گذاری برای موج 5 بیشتر می شود. شکسته شدن خط روند نزولی سیگنال خرید محسوب می شود.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  CHFJPY

بنظر می رسد خط روند صعودی میان مدتی شکسته شده و احتمال افت قیمت دستکم تا 117 واحد وجود دارد. اصلاح های موقت رو به بالا فرصت فروش تلقی می شود.

مطالب مشابه

مشاهده همه