تحلیل تکنیکال هفتگی – WTA - جفت ارز های فرعی

2020/08/03 | 1399/05/13

هفته منتهی به 31 جولای  2020

تحلیل تکنیکال هفتگی EURAUD

قیمت کل حرکت صعودی اش به دلیل بحران ناشی از کرونا را برگشته است و فعلاً در یک محدوده رنج نوسان می کند و تا زمانی که باکس زردرنگ نشکسته، انتظار آغاز یک روند نداریم.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURNZD

قیمت در گام اخیر موفق به خروج از کانال نزولی شده است. اهداف بعدی حرکت صعودی اخیر، محدوده های 1.8 و 1.83 می باشند. تا زمانی که کف 1.727 نشکسته، این تحلیل معتبر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCAD

قیمت دوباره به محدوده سقف ماژور قبلی رسیده و حرکت صعودی متوقف شده است.  در صورت عبور از این سقف، محدوده 1.68 هدف نهایی خریداران خواهدبود. تا زمانی که قیمت زیر 1.5 نرفته، حمله دوباره خریداران به سقف بسیار محتمل خواهدبود.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURCHF

مطابق با الگوی Wolfe Wave بازار موفق به شکست سطح مقاومتی سنگین 1.06 شد و روند به حالت صعودی درآمده است. هر پایینی فرصت خرید است و هدف رالی محدوده 1.1 می باشد. اصلاح فعلی ناشی از برخورد قیمت به سقف کانال 2 ساله نزولی می باشد و شکسته شدن این کانال اهدافی بسیار بالاتر برای این نماد ترسیم خواهدکرد.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURJPY

قیمت در مجاورت باند میانی چنگال در حرکت است. هدف اولیه خریداران سطح 126 می باشد. تا زمانی که قیمت بالای سطح حمایتی 122.7 نوسان می کند، دستیابی به هدف گفته شده، محتمل است.

تحلیل تکنیکال هفتگی EURGBP

قیمت در یک کانال صعودی در نوسان است. با توجه به الگوی سروشانه نزولی، احتمال شکسته شدن کانال و ریزش سنگین بالا ارزیابی می شود. هدف فروشندگان سطح 0.8862 و سپس 0.8615 می باشد. تا زمانی که قیمت زیر مقاومت 0.918 قرار دارد، این تحلیل معتبر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPAUD

به صورت کلی روند حاکم بر این جفت ارز نزولی است و هدف 1.72 و پایین تر را برای آن متصور هستیم. اما در گام اخیر، خریداران موفق به شکست کانال نهایی نزولی شده و حرکت صعودی اصلاحی نیرومندی را آغاز کرده اند. اهداف اصلاح صعودی محدوده های 1.89 و 1.95 می باشد و تا زمانی که قیمت بالای سطح 1.78 قرار دارد، این تحلیل معتبر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPNZD

مشابه با نماد GBPAUD، به صورت کلی روند حاکم بر این جفت ارز نزولی است و هدف 1.87 و پایین تر را برای آن متصور هستیم. در این مسیر، فروش در مقاومت ها توصیه می شود. بهترین محدوده های فروش 2.01 و 2.04 می باشند. حمایت های مناسب نیز سطوح 1.936 و 1.905 هستند.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCAD

قیمت به محدوده مقاومتی سنگینی رسیده است. ساختار کلی همچنان صعودی است و در قالب یک کانال حرکت می کند. در صورت عبور از این مقاومت کنونی، فتح سقف ماژور در سطح 1.8 در دسترس خریداران خواهدبود. تا زمانی که قیمت به زیر سطح 1.719 نرفته، این تحلیل معتبر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPCHF

هدف اولیه خریداران سطح 1.25 می باشد که کف حمایتی محکمی بوده است. تا زمانی که قیمت بالای حمایت 1.17 قرار دارد این هدف دست یافتنی است.

تحلیل تکنیکال هفتگی GBPJPY

قیمت در قالب یک کانال صعودی در حرکت است و هم اکنون به یک محدوده مقاومت داینامیک رسیده است. در صورت عبور از این محدوده انتظار رشد تا سطوح 141.37 و 144.61 را داریم. حمایت های مهم سطوح 136.52 و 131.8 هستند.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCAD

روند صعودی پرقدرتی را شاهد هستیم. در حال حاضر قیمت به سطح مقاومتی سنگینی رسیده است. انتظار می رود اصلاح نزولی داشته باشیم و سپس دوباره با حمله مجدد خریداران این سطح فتح بشود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDCHF

خریداران با قدرت موفق به فتح مقاومت ها به صورت پی در پی شدند اما در گام اخیر شاهد ورود فروشنده نیز هستیم. با توجه به رشد بی وقفه قیمت، انتظار داریم مدتی نوسانات نزولی اصلاحی بر این نماد حاکم باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDJPY

به نظر می رسد اصلاح نزولی قابل ملاحظه ای در این نماد در جریان باشد. انتظار داریم پس از یک ریزش اصلاحی، در سطوح پایین تر دوباره خریداران وارد بازی بشوند. لذا خرید در سطوح حمایتی پایین تر توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی AUDNZD

انتظار داریم مدتی به صورت رنج و ساید باشد و سپس روند صعودی از سر گرفته بشود.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCAD

قیمت در کانال صعودی در نوسان است و تا زمانی که در این کانال نوسان می کند انتظار رسیدن به اهداف بالاتر داریم. اصلاح نزولی فعلی هدف 0.88 را در گام نخست دارد. خرید پله ای در حمایت ها توصیه می شود. تا زمانی که قیمت بالای سطح 0.854 قرار دارد، روند صعودی معتبر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDCHF

به نظر می رسد اصلاح نزولی قابل ملاحظه ای در این نماد در جریان باشد. انتظار داریم پس از یک ریزش اصلاحی، در سطوح پایین تر دوباره خریداران وارد بازی بشوند. لذا خرید در سطوح حمایتی پایین تر توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی NZDJPY

مشابه با نماد NZDCHF، به نظر می رسد اصلاح نزولی قابل ملاحظه ای در این نماد در جریان باشد. انتظار داریم پس از یک ریزش اصلاحی، در سطوح پایین تر دوباره خریداران وارد بازی بشوند. لذا خرید در سطوح حمایتی پایین تر توصیه می شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADCHF

فشار فروش سنگین قیمت را به سطح حمایتی خود رسانده است. به نظر می رسد که حمایت جاری حمایت نیرومندی باشد که در ماه مارس نیز در اوج وحشت بازارهای مالی، جلوی ریزش بیشتر قیمت را گرفت. توصیه به هولد بودن داریم تا تکلیف این حمایت روشن بشود.

تحلیل تکنیکال هفتگی CADJPY

اصلاح نزولی نیرومندی در جریان است و قیمت عازم سطح 75.3 می باشد. در آن محدوده می توان با دریافت تریگر اقدام به ورود به پوزیشن های خرید کرد.

 تحلیل تکنیکال هفتگی  CHFJPY

قیمت به سقف کانال صعودی برخورد کرده و الگوی AB=CD نیز شکل گرفته است. هدف اولیه فروشندگان سطح 114.4 و سپس 112.5 می باشد. تا زمانی که سطح 116 نشکسته، این تحلیل معتبر است.

مطالب مشابه

مشاهده همه