Hojjin

سلام با عرض خسته نباشید و یک دنیا احترام. واقعا ممنون از وقتی که در اختیار ما قرار میدهید. سوال بنده این است که با نرم افزار که تحلیل میکردم موج 4 به علت حداکثر فیبوناجی به روی اندیکاتور OSC, تایید نشد (در تصویر به وضوح مشخص است) ولی تمامی شواهد از جمله اتمام کانال نزولی یا فاصله زیاد موج های bollinger یا حرکت موج جدید در راستای شکست مووینگ اوریج به سمت بالا یا وضعیت اندیکاتور JTR و ... نشان دهنده و یا به عبارتی امید به شروع موج صعودی 5 و اتمام موج نزول 4 را میدهد.( البته در دوره های کوتاه مدت و حالت خاص این موج را به من شماره 3 نمایش میدهد.) می خوام بدانم شرط حداکثر فیبوناجی 1.38 روی اندیکاتور OSC برای تایید موج 4 ضروری و حتمی است و یا استثنایی وجود دارد؟ و اینکه برای تایید موج چهار به جز این مورد مورد دیگری باید بررسی شود یا خیر؟ بینهایت از پاسخگویی شما سپاسگذارم.

تصویر پیوستی :

پاسخ ها

    • سلام و احترام

      معمولا بر اساس آموزه های ادونسد گت موج های 4 این مدلی که از باندها پایین تر می آیند و اصلاح عمیقی می کنند و اسیلاتور در این حد زیاد وارد فاز منفی میشود عموماً کشش شکست سقف را ندارند.

    • ممنونم از پاسخگویی شما. منظور شما از باندهای پایینی، مووینگ اوریج (ابی) است یا Bollinger (منحصراً بنفش بالایی)؟ خواهش میکنم دوره ای برای امواج الیوت با استفاده از نرم افزار ادونس گت قرار بدهید؛ به شدت کمبود این دوره احساس میشود و مرجع خوبی وجود ندارد.

    • مراجعه شود به جزوات خود ادونسد گت که کامل در خصوص باندها صحبت کرده.