alireza123

سلام ممنون از فایل کاملتون . اما 3 سوال دارم 1- دلیل این تبدیل و مراحل اضافی را میخواهم بدانم ؟ چرا مستقیم از داده های خروجی txt نوآوران استفاده نکنیم برای داینامیک تریدر و ادونس گت؟ و یک بار بدهیم متااستاک که txt نوآوران را به prn تبدیل و بعد بدیم داینامیک تریدر ؟ (لطفا با مثال برای سهمی بفرمایید تا خودم نیز امتحان کنم و مشکل را بفهمم ) - اگر چارت نهایی و کندل ها فرقی ندارد ، چرا یک مرحله اضافی برویم و داده را ببریم یا متااستاک و از آن به داینامیک تریدر ؟ 2- آیا مراحل بالا را برای ورود داده های به ادونس گت هم باید انجام دهیم ؟ 3- در گرفتن خروجی در نرم افزار نوآوران - شما یه بار تنظیمات را میگذارید روی روزانه و خروجی میگیرید یه بار می گذارید روی هفتگی و خروجی میگیرید و یه بار می گذارید روی ماهانه و خروجی می گیرید ؟ یا فقط میذارید روی روزانه و خروجی را میگیرید و بعد در خود داینامیک تریدر موقع لود نمودار بهش میگید روزانه را تبدیل به هفتگی یا ماهانه کنه و نشان دهد ؟؟؟ آیا فرقی میکند ؟ کدام بهتر است . چرا ؟

پاسخ ها

    • سلام و احترام

       

      شما مستقیماً می توانید داده ها را با استفاده از فرمت تکست وارد نرم افزار داینامیک تریدر کنید. برخی مواقع در تولید داده های هفتگی ممکن است مشکل داشته باشید.
      چون این فرمت مورد استفاده از بازار فارکس نیز می باشد(تنظیم ستون داده ها) یک بار تنظیم می شود که هم در فارکس و هم در بورس استفاده شود.

    • سلام - ممنون * ولی پاسخ سوالاتم را نگرفتم 1- پس آخر اگر در برخی موارد مشکل دارد(برخی موارد هفتگی) - پس باید با کمک متااستاک دانلودر داده را تبدیل کنم؟ 2-- آیا مراحل بالا(استفاده از متااستاک دانلودر) را برای ورود داده های به ادونس گت هم باید انجام دهیم ؟ (جواب ندادین؟) 3-سوال 3 را هم پاسخ ندادین ؟ 4 - و اینکه گفتین همین فرمت ستون ها در فارکس هم به همین شکل است - منظورتون چیه ؟ داده های فارکس را باید با اندیکاتوری که در متاتریدر میگذاریم وارد داینامیک کنم؟ درسته ؟ 5 - بنظرتون بهترین اندیکاتور برای انتقال داده های بتزتر جهانی و فارکس در متاتریدر چیه ؟

    • سلام و احترام. - بله میتونید مستقیم متصل کنید یا با دانلودر تبدیل کنید. 2- بله برای ادونسد گت، الویو یا هر نرم افزار دیگری می توانید استفاده کنید. در تنظیمات هر نرم افزاری ستون های داده را ببینید و بر اساس داده های نو اوران امین شماره ستون ها را تعریف کنید. 3- وقتی دیتای روزانه می گیرید در تمام نرم افزارها می توانید تبدیل به هفتگی کنید. نیاز به خروجی هفتگی ندارد. 4- برای انتقال دیتا از متا تریدر به داینامیک تریدر اندیکاتور هست که آموزشش در سایت موجود است. (لینک آموزش انتقال دیتا از متاتریدر به داینامیک تریدر) 5- در توضیحات سایت هست.(دانلود اندیکاتور انتقال داده ) - آیدی تلگرام پشتیبانی نو آوران امین @NoavaranAminSupport

    • روز اول که از نوآوران امین داده خروجی گرفتم - یه مورد به چشمم خورد - برای سهم قلرست !! داده ی روزانه اش را از نوآوران گرفتم !! ولی وقتی در داینامیک تریدر لود کردم ! بجای D نوشته بود W !!! خیلی برام عجیب بود ! اما کندل هاش را با مفید تریدر چک کردم درست بود !! 1- ممنون میشم اگر سهم قلرست را چک بفرمایید و بگین اشکال کار کجاست ؟ جریانش چیه ؟؟ 2- و آیا این همان اشکالی است که گفتین گاهی در هفتگی پیش میاد وقتی مستقیم از نوآوران ببریم به داینامیک تریدر ؟ یعنی فقط اشکال در نام چارت ؟ نام چارت که خیلی مهم نیست ! اما عجیبه - چرا اینطوری میشه ؟ 3- اشکال از داده نوورانه یا از داینامیک تریدر ؟
    • روز اول که از نوآوران امین داده خروجی گرفتم - یه مورد به چشمم خورد - برای سهم قلرست !! داده ی روزانه اش را از نوآوران گرفتم !! ولی وقتی در داینامیک تریدر لود کردم ! بجای D نوشته بود W !!! خیلی برام عجیب بود ! اما کندل هاش را با مفید تریدر چک کردم درست بود
    • سلام ادمین چجور میتونم به تمام دیتاهای نسبتی سهام ها به شاخص دسترسی داشته باشم؟ مثل دیتاهای روزانه سهام یا شاخص نواوران.که بشه بصورت پورتفو در داینامیک تریدر ایجادش کرد. نکته اینکه میدونم میشه این نسبت رو در نرم افزار بدست بیارم (raitio ) اما میخواستم