hossein.gowdiny

سلام خدمت اساتید گرامی سه تا سوال داشتم 1_در بک تست گیری حد ضرر ثابت هست ولی ما در معاملاتمان حد ضرر را تریل یا بریک ایون میکنیم سوال اینست که این امر باعث به هم خوردن وین ریت و پایین آمدن پروفیت حساب میشود؟ 2_در بک تست گیری (فارکس) پارامترهای مدیریت سرمایه هم میشود لحاظ کرد که بهترین پلن مدیریت سرمایه را داشته باشیم؟ 3_به فرض با تکنیک های ورودی که در سیستم لحاظ کردیم با حد سود قیمتی و حد ضرر زمانی وارد یک معامله شده ایم حال سوال اینجاست در صورت شکست خط روند و یا شکل گیری الگوی خاصی میتوانیم از معامله خارج شویم یا باید به حد ضرر زمانی پایبند باشیم؟ سپاس از اینکه تجربه های گران بهای خود را در اختیار ما قرار میدهید.

پاسخ ها

    • سلام و احترام

      1- بله می شود
      2-بله شدنی است
      3-از قبل بایستی تعریف کنید. اصولاً تعیین حد ضرر زمانی و یا مشروط، چندان با اصول مدیریت سرمایه سازگار نیست چرا که ممکن است ریزش ناگهانی قیمت منجر به تحمیل زیانی فراتر از انتظار به حساب گردد.

    • سلام دوباره راجع به سوال اول میشود تا پایان معامله با سود یا ضرر حد ضرر ثابت باشد که وین ریت بک تست مورد انتظار باشد؟ و راجع به سوال دوم میشود عین سیستم تحلیلی اکسپرت مدیریت سرمایه نوشت؟ اگر خیر چگونه باید این کار صورت گیرد