امیررضا

با سلام و احترام. ببخشید که کیفیت تصویرها پایین هست. چون میخواستم دو تصویر کنار هم باشند. در تصویر سمت راست الگوی شارک شکل گرفته شده و من بازوی XA را برای هدف مدل کردم. به آن زمان رسید ولی قیمت یک مقدار بیشتر است. خواستم بدانم حال که به سررسید زمانی رسیده، آیا میتوان به سل فکر کرد؟ از طرفی درتصویر سمت چپ الگوی گارتلی درست تشخیص داده شده؟ بازوی AB تا 62 درصد اصلاح کرده و نقطه ی D در محدوده قیمتی 79درصد XA و 127 درصد بازوی BC واکسپنشن 100درصد AB قرار دارد. آیا این دو در کنار هم سناریوی مناسبی هست برای سل در تایم فریم 4 ساعته طلا؟ و یک مقدار گیج شده ام چون طلا در تایم فریم روزانه هم روند نزولی شکسته است و هم کف دوقلویی تشکیل داده که خط گردن به بالا شکسته است. با تشکر از پاسخگویی شما.

تصویر پیوستی :

پاسخ ها

    • سلام و احترام

      هر الگویی در یک موج مشخصی کشش حرکت برای موج بعد را تقویت می کند. موج بعدی هدف و زمان مشخصی دارد مادامیکه یکی از دو ظرف پر نشده هدف معتبر است.
      اینکه به چه شکلی معامله می کنید بر می گردد به تکنیک و استراتژی معاملاتی شما.

    • اگر امکان دارد از نظر امواج الیوت این چارت راهنماییم کنید. اکنون بنده درگیر این هستم که مدلسازی که در تایم فریم 4 ساعت انجام داده ام درست هست و یا فقط دارم یک گام کوچک را میبینم؟ من انتظاری که دارم الان که برای این الگوی شارک، بازوی XA را مدل کردم و ظرف زمان پرشده است. انتظار من این است از اینجا که ظرف زمان پر شده، چارت بیاید قبل از XA را مدل کند. آیا از نظر شما درست هست؟ از طرفی در تایم فریم دیلی، یک خط روند نزولی داریم که شکسته است. این دو موضوع من را یکم سردرگم میکند. ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید و تحلیلی اگر خودتان دارید را لطف کنید. با تشکر.

    • مدل سازی بر مبنای XA توجه به ساختار حرکتی بازار بدون توجه به موقعیت موج الیوتی است بنابراین برای اینکه در تعیین تارگت الگوهای هارمونیک قوی تر عمل کنید بهتر است از امواج الیوت در کنار آن استفاده کنید.