NavidHashemipoor-borna

با سلام و خسته نباشید. در این نمودار که به طور کلی حالت اصلاحی از گام بزرگ قبلی هست. در خود ناحیه اصلاح CD به اندازه گام AB را مدل کرده اما DE نتوانسته بازوی BC را مدل کند. سوال اول اینکه آیا نتیجه گیری مدل سازی از بازوی اشل بزرگتر صحیح است ؟ اگر درست هست میبینیم که باز هم نتوانسته سقف کانال را بشکند و در ناحیه کارکشن مانده است اکنون آن ناحیه مشخص شده با دایره را مجاز هستیم دوباره از همان ناحیه اصلاحی مدل سازی کنیم و از کجا مدل میشود ؟ یا اینکه باید صبر کرد تا ظرف زمانی مدل سازی در اشل بزرگتر تمام شود؟

تصویر پیوستی :

پاسخ ها

    • سلام و احترام

       

      موقعی که رشد از E کند است نشان می دهد کماکان یک گام دیگر کاهش را باید انتظار کشید.

    • بازوی زرد رنگ از نقطه E که از گام بزرگ قبل مدل کردم درست است؟ وقتی زمان بازوی زرد رنگ بعد از E تمام می شود باید از گام بزرگ نزولی که بخشی از آن در اول چارت مشخص است استفاده کرده درست است؟

    • بطور کلی با بررسی امواج باید ببینید چه موجی خاتمه یافته که در مدل سازی ها موج جدیدی با هدف های مشخصی که دارد درنظر گرفته شود.
    • من هنوز امواج الیوت را بطور کامل آموزش ندیدم. در حال حاضر تا زمانی که امواج الیوت را یاد بگیرم چارتی را که باز میکنم اول بدنبال محدوده کانالیزه شده میگردم در همان محدوده مدل سازی پایه ای و بعد از آن ترکیبی را انجام میدهم از تایم فریم بالا به پایین در اشل های مختلف. اینگونه تحلیل صحیح هست بنظرتان؟

    • فعلا در چارچوب قیمت تمرین کنید پس از تمرین کامل به سراغ آموزش الگو ها در دو قالب هارمونیک و الیوت بروید.
    • پس مدل سازی از نقطه E به بعد از گام بزرگ قبلی که انجام دادم صحیح است ؟ و هر وقت زمان بازوی بزرگ تمام بشه از گام بزرگ ریزشی قبل که بخشیش توی چارت هست مدل میشه درسته؟
    • سلام استاد ازادی گفته بودن زمانی که اصلاح تنده نه کند به این معنیه که تمام اصلاح نیست بلکه یک بخش از یک اصلاح بزرگتره(الگو هارمونیک)ولی اینجا اصلاح کنده(E) و احتمال زیاد سقف کانال باید میشکست.چه طور اینو توصیف میشه کرد؟ الان E زمان مناسب و نه قیمت مناسب