alireza.ahmadi

سلام چند سوال در مورد اشتراک خدمات بازار جهانی دارم. ۱) تحلیل ها توسط گروه خودتان انجام میشود یا از تحلیل سایت های خارجی است که عموماً هزینه بالایی دارند؟ ۲) درصد موفقیت سیگنال های یک ساله گذشته شما را از کجا میتوانیم ببینیم؟ ۳) آیا بازار رمز ارزها را هم تحلیل میکنید و سیگنال می دهید؟ ۴) در جدول سیگنال های ماه ژانویه تعدادی از سیگنال ها کنسل شده بود. فرآیند سیگنال دهی شما به چه صورت است؟ در تحلیل هایی که شب ها انجام میدهید سیگنال خروج می دهید؟ ۵) از یکی از دوستان که مشترک قدیمی شما هستند شنیدم که اگر در بروکرهای منتخب شما فعالیت کنیم هزینه اشتراک نیاز نیست پرداخته شود. در این مورد هم لطفا توضیح دهید. ممنون.

پاسخ ها

    • سلام و احترام

       

      ۱ بسته های تحلیلی در گروه Cyclical Waves کاملا توسط مدیران گروه طراحی و ارائه می شود. ابزارهای معاملاتی نیز با همفکری تیم MQL ساخته شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد.
      ۲ سنت هر ساله گروه این است که یک ماه کلیه محصولات بازارجهانی سایت رایگان عرضه می شود تا مخاطبین با دقت کیفیت محصولات را بررسی کنند و شیوه معامله گری خودشان را با بسته های متنوع تحلیلی ما مقایسه کنند. شما می توانید تحلیل های گذشته گروه را در قسمت داشبورد مطالعه بفرمایید یا در کانال عمومی تمامی اطلاعات یک ماه رایگان (فوریه۲۰۲۰) را بررسی کنید.
      ۳ به دلیل شرایط خاص این بازار بصورت منظم بسته تحلیلی ویژه ای ارائه نمی شود ولی به صورت گذرا سعی میکنیم کاربران را در جریان روند این بازار قرار دهیم. در کانال ویژه مشتریان کوین های بیتکوین-اتریوم و ریپل بررسی و فرصت های خرید شناسایی می شوند.
      ۴ تمام سیگنال ها دارای نقطه ورود - حدسود و حدزیان هستند. در صورتی که سیگنالی لغو شود در کانال سیگنال اعلام می گردد.
      ۵ بله می توانید در بروکر ویندزور افتتاح حساب کنید و بصورت رایگان از دسترسی به محصولات گروه بهره ببرید.

       

      کانال عمومی تلگرام: https://t.me/Cyclicalwaves

      کانال افتتاح حساب در بروکر ویندزور: https://t.me/WindsorCWG