سیدابوالفضلفیضیآذرشربیانی-cwg

با سلام خدمت اساتید محترم. داینامیک تریدر از دیروز خطای انقضای تاریخ میدهد و با دوباره نصب کردن هم مشکل رفع نشد. ممنون میشوم بنده را راهنمایی بفرمایید.

پاسخ ها

    • سلام و احترام

      از کرک درست استفاده کنید.

    • ممنون بابت پاسخ شما ولی نرم افزار رو پاک کردم و از قسمت ریجستری ویندوز هم همین طور و نرم افزار سایت شمار رو نصب کردم همین داستانه - نرم افزار نصب شده و فعال هم میشود ولی بعد هشدار میده که تاریخ انقضا تمام شده invalid Expriation Date.Contact.04-jan-27 Your DT Realtime license is due to expire on 04-cot-21. to avoid loss of DR-RT service , renew your license now.
    • invalid Expiration Date. Contact DT. 04-jan-27 Your DT Real Time license is due to expire on 04-oct -21. to avoid loss of DR-RT service , renew your license now. تاریخ انقضا نامعتبر است با DT تماس بگیرید 04-ژانویه -27 مجوز DT Real Time شما در تاریخ 04 اکتبر -21 منقضی می شود. برای جلوگیری از از دست دادن خدمات DR-RT ، مجوز خود را هم اکنون تمدید کنید.
    • این نرم افزار اصلا نباید در وضعیت Real Time کار کند.
    • چجوری باید از این حالت در بیاد؟
    • offline Moode باید کار کند.
    • تشکر از راهنمایی ارزنده و موثر شما ! به جهت راهنمایی هم وطنان عزیز نحوه قرار دادن نرم افزار رو تو حالت آفلاین قرار میدم
    • آموزش قرار دادن یک برنامه در فایروال ویندوز (جهت جلوگیری از باطل شدن سریال نرم افزار) بسیاری از نرم افزارهای خارجی که در سایت های دانلود فارسی زبان ارائه شده است، به همراه سریال تقلبی و یا Crack می باشد. برخی ازنرم افزارها بعد از نصب و رجیستر شدن، برای اطمینان از قانونی بودن سریال، به سایت خودشان وصل می شوند تا قانونی بودن سریال نرم افزار را چک کنند. این نرم افزار ها به محض چک کردن سریال، غیر فعال (Expire) می شوند و کاربر امکان کار با نرم افزار را نخواهد داشت. (به دلیل غیر قانونی بودن سریال نرم افزار) برای حل این مشکل، شما می توانید با قرار دادن نام برنامه در فایروال ویندوز، مانع از وصل شدن نرم افزار به اینترنت شوید. برای قرار دادن یک برنامه در فایروال ویندوزهای 7, 8, 10 ، مراحل زیر را انجام دهید: 1. به منوی Start رفته و بر روی Control Panel کلیک نمایید. 2. گزینه Windows Firewall را اجرا نمایید. 3. در این پنجره بر روی گزینه Advanced Setting کلیک کنید. 4. در پنل سمت چپ بر روی گزینه inbound Rules کلیک کنید. اکنون در پنل Action بر روی گزینه ...New Rule کلیک کنید. 5. اکنون بر روی Program کلیک کرده و Next را بزنید. 6. گزینه This Programs Path را انتخاب کنید و با زدن دکمه Browse ، فایل اجرایی (exe.) برنامه مورد نظر را از محل نصب نرم افزار انتخاب کرده و دکمه Next را بزنید. 7. در پنجره بعدی گزینه Block the Connection را انتخاب نمایید و Next را بزنید. 8. در پنجره پایانی و در قسمت Name ، نام نرم افزار را تایپ کرده و دکمه Finish را بزنید. 9. در نهایت هم همین مراحل را برای Outbound Rules‌ انجام دهید تا برنامه نتواند اطلاعاتی را به خارج از کامپیوتر شما بفرستد.