mohamad6767

سلام. عکسی که فرستادم از خطای تحلیل زمانی و 100% زمانی درداینامیک 30 می را نشان میده د ولی همین تحلیل ATP در نرم افزار رهاورد نوین3 100% زمانی 19 june به من نشان میدهد (در دو سال عکسها را فرستادم چون امکان ارسال هردو در قسمت بارگذاری عکس نبود.سهم تحلیل شده کمینا هست)

تصویر پیوستی :

پاسخ ها

    • سلام و احترام

       

      داینامیک تریدر هیچ ایرادی ندارد.
      بر اساس داده های که به آن معرفی شده(نو آوران امین) بدون مشکل تاریخ تولید می کند.
      بهترین نرم افزار تحلیل تکنیکال داینامیک تریدر می باشد.

    • خوب الان این اختلاف زمان چه علتی دارد که هردو به یک صورت تحلیل شده ولی اختلاف دوهفته ای در تحیل وجود دارد  و اینجور باعث اشتباه در محاسبات تحلیلی میشود و چه راه حلی برای رفع این اختلال یا خطای زمانی پیشنهاد دارید؟

    • ما پاسخگوی نرم افزارهای غیر استاندارد دیگر نیستیم.
    • اینکه جوابگو راهورد نوین3 که معتبرترین نرم افزار ایران با دیتای بروز لحظه ای و اینکه شما معتقد نیستید به نرم افزار ایرانی عقیده و نظرشماست. ولی جوابگو نرم افزاری که دارید در سایتتان تبلیغ میکنید که هستید. من الان بالای ده تحلیل از داینامیک انجام دادم که همه آنها بخاطر دیتای کاملا اشتباه به ضرر خوردم و من با چند نفراز دوستانم که همین نرم افزار را دارند به این مشکل خوردیم شما به عنوان کارشناس تخصصی سایت باید جوابگو نرم افزار معتبرتان باشید چون من و دوستانم رهاورد نوین نداریم و داینامیک داریم و از این خطای زیادی که برای شما ارسال کردیم داریم ضرر میکنیم درضمن داینامیک معتبر ولی نسخه اصلیش که نه انلاین بروزمیشود و نه افلاین و دیتا را از یک جای دیگر برایش انتقال میدهند.

    • شما در انتخاب نرم افزار تحلیلی اختیار دارید و مجبور به استفاده از نرم افزار خاصی نیستید. آموزش کامل استفاده از نرم افزار داینامیک تریدر در سایت هست ( برای اموزش داینامیک تریدر به اینجا مراجعه کنید ). برای مشکلات نرم افزارها داخلی به پشتیبانی آنها زنگ بزنید.

    • من سوال داشتم که کارشناس تخصصی شما هیچ کمکی به مشکل من نکرد و متاسفانه اطلاعات کاملا ضعیفی در شناخت نرم افزارهای خوب ایرانی داشت و بجای حل مساله فقط صورت مساله پاک کرد و کاملا ضعیف بودو اصلا راضی نبودم از کارشناس سایتی که مدیرخوب و با دانشی به اسم اقای ا