javadabbasi-cwg

باسلام خدمدت استاد عزیز. با توجه به شکل طبق تحلیل این جفت ارز به سقف کانال خود رسیده بود ولی در سیتم پایپو همانطور که در شکل مشخص است تراکم پیوتی را شکسته. ایا در چنین شرایطی ما باید طبق تحلیل عمل میکردیم یا سیتسم معماملاتی؟ و اگر طبق تحلیل عمل میکردیم با وجود اینکه مومنتوم ما در حالت sell نبود اجازه ی فروش داشتیم؟ یا باید منتظر کراس moving avrage می ماندیم؟ و سوال آخر اینکه تحلیل باید به کمک این سیستم بیاید یا سیستم به کمک تحلیل؟

تصویر پیوستی :

پاسخ ها

    • سلام و احترام

      پایپو یک سیستم معاملاتی است بدون توجه به ساختار تحلیل.

      نکته مهم: در هر سطحی از قیمت از منظر تکنیکال هم دلیل برای رشد میتوان یافت و هم افت. بنابراین سعی نکنید در تفسیر بازار از همه ابزارها برای تحلیل استفاده کنید.

    • برای اطمینان خاطر خودم که درست متوجه شده باشم میپرسم پس بدون توجه به تحلیل و بدون تحلیلی عملا باید با این سیستم معامله انجام داد؟

    • سیستم معاملاتی یک چیز است و ساختار تحلیل یک چیز دیگر.
    • استاد سلام دوبار ترجیح دادم سوالمو همینحا بپرسم در مورد سیستم استاد من تقریبا سه ماه به طور مداوم دارم رو این سیستم کار میکنم ولی اکثرا استاپ میخورم تمام نکات در مورد این سیستم رو مو به مو انجام میدم واقعا درام دلسرد میشم با اینکه تحلیل هام درسته ولی سیستم یاری نمیکنه خواهش میکنم اگر امکانش هست راهنماییم کنید